menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

صد و سی و ششمین شب شعر «در حلقه رندان» برگزار می شود

تازه‌ترین برنامه شب شعر «در حلقه رندان» ساعت ۱۷ یک‌شنبه ۲۸ آذرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، صد و سی و ششمین شب شعر «در حلقه رندان» ساعت ۱۷ یک‌شنبه ۲۸ آذرماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

«در حلقه رندان» نخستین و همچنان معتبرترین شب شعر طنز کشور است که به همت ابوالفضل زرویی نصرآباد که اولین مدیر دفتر طنز حوزه هنری بود، برپا شد. اولین برنامه «در حلقه رندان» در مردادماه ۱۳۸۰ برگزار شد و پس از آن پیوسته یا با وقفه برگزار شده است. ایجاد فضایی فرهنگی برای ارائه آثار طنزآمیز، کشف و پرورش استعدادهای جوان در زمینه طنز، حمایت و هدایت طنزپردازان جوان در جهت ارتقای سطح دانش تخصصی طنز، از اهداف دفتر طنز در راه‌اندازی شب‌های شعر طنز «در حلقه رندان» بوده است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه که در آن هنرمندان طنزپرداز تهران و سایر شهرها، سروده‌های طنز با مضامین مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … را برای حاضران می‌خوانند، می‌توانند ۲۸ آذرماه ساعت ۱۷ در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ حضور داشته باشند.

گفتنی است پس از این برنامه نیز، شاعران و نویسندگان عرصه طنز ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سلمان هراتی حوزه هنری در برنامه «محفل طنز» حاضر شده و به بحث‌های کارشناسی پیرامون ادبیات با محوریت طنز خواهند پرداخت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر