menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهرداد صدقی

صدقی : طنزهای سوره مهر به هر دستاویزی اقدام به خنداندن مخاطب نمی کنند

مهرداد صدقی ضمن حضور در غرفه سوره مهر با تاکید بر این که حیف است آثار سوره مهر برای مخاطب شناخته شده نباشد، عنوان کرد: طنزهایی که در فضای نشر جامعه و به صورت مکتوب منتشر می شود، به ویژه آثار سوره مهر، طنزهای پاکیزه ای هستند و به هر دستاویزی اقدام به خنداندن مخاطب نمی کنند.

به گزارش شیرین طنز، مهرداد صدقی نویسنده و طنزپرداز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری با بیان این که طنزپردازان آثار خوبی عرضه کرده اند، گفت: اکثر طنزپردازان آثار چاپ اولی خوبی به نمایشگاه عرضه کرده اند.
وی ادامه داد: انتشارات سوره مهر در زمینه آثار طنز همانطور که تاکنون سرمایه گذاری کرده، همچنان هم به این سرمایه گذاری ادامه دهد. چرا که تا امروز آثار بسیار خوبی را به بازار نشر طنز کشور عرضه کرده است.

مهرداد صدقی

این نویسنده با تاکید بر این که حیف است آثار سوره مهر برای مخاطب شناخته شده نباشد، عنوان کرد: طنزهایی که در فضای نشر جامعه و به صورت مکتوب منتشر می شود، به ویژه آثار سوره مهر، طنزهای پاکیزه ای هستند و به هر دستاویزی اقدام به خنداندن مخاطب نمی کنند. این پاکیزگی زبان و بیان را به نسبت آثاری که در فضای مجازی عرضه می شود و حتی آثاری که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی عرضه شده در آثار مکتوب می بینیم.
صدقی همچنین درباره تفاوت ماندگاری در اثر ژورنالیستی و غیره ژورنالیستی گفت: آثار ژورنالیستی تابع شرایط روز است و تاریخ مصرف دارد اما در عین حال می شود آثار ژورنالیستی برای مطبوعات و رسانه ها نوشت که همچنان تازگی و طراوت شان را در طول زمان حفظ کنند. طنز پردازان به سراغ سوژه های دم دستی نروند، مخاطب از این گونه سوژه ها استقبال می کند، اما در مطبوعات ماندگار نخواهد بود و می شود با رویکرد خوب ،همان داستان ها را منتشر کرد.

کتاب آبنبات هل دار مهرداد صدقی

صدقی همچنین درباره کتاب «آب نبات هل دار» خود گفت: در نگارش این کتاب نقشه راه من این بود که مخاطب با خواندن اثر درهر زمانی بتواند از آن بهره ببرد و خیلی از شوخی هایی که می توانست نزدیک به شوخی های روز باشد را قربانی کردن تا اثر طراوت خود را از دست ندهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر