menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

صداش خسته‌اس، می‌فهمی؟

در جریان کنسرت سالار عقیلی در شاندیز مشهد، حریر شریعت‌زاده، نوازنده‌ی زن این کنسرت فقط یک قطعه را در کنار گروه اجرا کرد و بعد از اجرای آن قطعه سن را ترک کرد.

مدیر روابط عمومی این کنسرت در گفت‌وگو با ما درباره مسئله خانم شریعت‌زاده گفت: ایشان از شب قبل کمی ناخوش بودند و حال‌شان بعد از اجرای اولین قطعه بد شد به طوری نمی‌توانستند دف را نگه دارند. از ایشان خواستیم دف نزند و پیانو بزند اما انگشتان‌شان مثل چوب شده بود. خواستیم فقط با هم‌خوانی در کنار گروه باشند که البته دیدیم به علت سرماخوردگی و مننژیت و برونشیت و آنفولانزا و آنژین اصلا صدای‌شان در نمی‌آید پس از ایشان خواستیم که در کنار گروه نباشد.(۱)

همچنین شب گذشته کنسرت «عالیم قاسم‌اُف» با یک ساعت دیرکرد و بدون حضور دخترش «فرغانه قاسم‌اف» برگزار شد. مدیر روابط عمومی این کنسرت در گفت‌وگو با ما درباره مسئله خانم قاسم‌اف گفت: به ما گفته بودند که در تهران باید مواظب باشیم که سرما نخوریم و ما هم تمام سعی خودمان را کردیم که سرما نخوریم اما خانم قاسم‌اف رعایت نکرد و سرما خورد. طوری که بلافاصله رفتیم و به ایشان پنی‌سیلین تزریق کردیم تا خوب بشود.

البته آقای عالیم قاسم‌اف درباره حضور نیافتن دخترشان در کنسرت گفته بودند: «صدای دختر من خسته است و امشب روی سن نمی‌آید!» ایشان در توضیح تکمیلی گفتند: سندروم خستگی صدا در فامیل ما وجود دارد. فرغانه خانم آن شب هم سرما خورده و هم دچار سندروم خستگی صدا شده بود و هیچ طوری نمی‌توانستیم از او استفاده کنیم. البته خبرنگار ما از توضیحات ایشان قانع نشد و باز پیگیر ماجرا شد و سندروم خستگی صدا را غیرعلمی دانست و باز از استاد قاسم‌اُف سوال کرد که با این پاسخ ایشان روبرو شد: صداش خسته‌‌اس، می‌فهمى؟(۲)
نویسنده : رضا ساکی

پی نوشت :
۱- فارس : اتفاق غیرمنتظره در کنسرت سالار عقیلی
۲- ایسکا نیوز : کنسرت عالیم قاسیم اف حاشیه دار شد/ همخوانی دختر کنسرت پدر را حاشیه دار کرد

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر