menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شماره ۵۴ خط خطی به قیمت هشت و نیم عدد بادام هندی منتشر شد

پنجاه و چهارمین ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شماره آذر منتشر شد.
به گزارش شیرین طنز، این شماره با گرافیک جدید و متفاوت و با محتوایی طنزآلودتر و قالبی تصویری‌تر در هفتاد و شش صفحه رنگی به قیمت ۵۰۰۰ تومان (معادل هشت و نیم عدد بادام هندی برای شب یلدا) روی دکه روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور قرارگرفت.
روی جلد این شماره به قلم سلمان طاهری به موضوع پایان سومین دوره شهرداری قالیباف و فاصله گرفتن برخی اعضا شورای شهر از او اشاره دارد.
کیارش زندی مدیرمسوول و صاحب امتیاز خط خطی در سرخط این شماره با عنوان “جوجه‌ها را آخر شاهنامه خوش گذشت؟” با اشاره به فرارسیدن شب یلدا می‌نویسد: همانطورکه وعده‌داده‌بودیم تغییر و اصلاحات را آغاز کردیم که تازه این اولش است! فعلا شکل و شمایل خط خطی را تصویری‌تر کردیم و نمک کار را تا حد زیادی بالابردیم و اصلا هم نگران سلامتی شما نیستیم که فشارخون بگیرید! آدم از بانمکی خط خطی فشار خونش برود بالا بهتر از این است که گرانی و ژست “یلدا” فشار آدم را بالا ببرد…. تازه فشارِ بالا در زمستان و شب‌های سرد و به وقت جوجه‌شماری خیلی هم بد نیست.
و در پایان اضافه می‌کند: پس لطفا به فکر یکدیگر باشیم، مبادا خانواده‌ای در این شب یلدا بر سر یک سفره ننشسته باشد و باز هم باران… آه باران و باران تنهایی؛ طفلکی “باران”!
مصاحبه تصویری و خواندنی با خانم ابتکار، نیمچه پرونده شب یلدا، گزارش غرفه خط خطی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، نگاه کاریکاتوریست‌های جهان به پاریس خونین، چهره‌ها و مناسبت‌های آذر، منتخب کارتون‌های مطبوعاتی، مصاحبه واقعی و مخفی با صاحبان مشاغل، کارتونیست شناسی و صفحات آزاد کارتون از جذابیت‌های این شماره هستند که در این شماره با استفاده با اپلیکیشن و نرم افزار مطلب+ (www.pendartechs.com) به شکل واقعیت افزوده صوتی و تصویری شگفت‌انگیزی در انتظار خوانندگان است.

پنجاه و چهارمین ماهنامه طنز و کارتون خط خطی

امین مویدی؛ سردبیر، علی درخشی؛ مشاور سردبیر، شهرام شهیدی و احسان پیربرناش شورای دبیران این شماره و مدیر عامل و مدیر بازرگانی: پویه مظفری، مشاور اقتصادی: مهرداد ساکت، مدیر سازمان آگهی: شهرزاد روایی، مسئول امور اجرایی و ارتباطات: شیرین میرزاخانی، ناظر چاپ: ساسان بهادرخان و سارا براتی زحمت سایت را عهده‌دار هستند.
اتاق فکر خط خطی را هم ؛ محسن ایزدی،همایون حسینیان، جمال رحمتی، سلمان طاهری، ابوالفضل محترمی و امین منتظری تشکیل می‌دهند. صفحه آرایی و گرافیک به عهده الهه پیربرناش و آزاده فرجی بوده‌ و ویرایش و نمونه خوانی را مهرداد نعیمی و علی دریاکناری به عهده داشته‌اند.
دیگر همکاران طنزپرداز این شماره به ترتیب حروف الفبا:
محمود بهرامی، علی پاکنهاد، ایمان پیربرناش، شیلا توکلی، محمدرضا ثقفی، محمد جاوید، وحید جعفری، مهیار چاره جو، شایان حسین نژاد، هادی حیدری، فریور خراباتی، مهدی دانش، کامبیز درم بخش، علی دریاکناری، مجید دواچی، نادر رحمانی، جمال رحمتی، هادی رحمتی، صادق رضازاده، وحید شریفی، مهدی صادقی، ابولقاسم صلح جو، مهدی طوسی، سیامک ظریفی، محسن ظریفیان، احمد عربانی، مهدی عزیزی، محمود علیمُرادی، حسن غلامعلی فرد، امیرمسعود فلاح، علیرضا کاردار، احمدرضا کاظمی، علیرضا کریمی مقدم، احسان گنجی، مهرشاد مرتضوی، مجید مُرسلی، فیروزه مظفری، محمدرضا نصیری، سعید نقدی، سعید نوروزی، ایمان وزان می‌باشند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر