menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز قندشکن

ششمین محفل طنز یزد با موضوع تربیت نسل آینده برگزار می شود

ششمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» ۱۴تیرماه با حضور دکتر عباس احمدی در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: معاون فرهنگی حوزه هنری یزد گفت: ششمین محفل ماهانه طنز استان با عنوان «قندشکن» با حضور دکتر عباس احمدی طنزپرداز مطرح کشور و جمعی از شاعران و طنزپردازان یزدی چهارشنبه ۱۴تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
حسام سالکی افزود: در این محفل ادبی طنزپردازان آثار خود را با موضوع تربیت نسل آینده و مدارس و موضوع آزاد قرائت می‌کنند که در پایان به اثر منتخب جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ویژه هنرمندان، شاعران، نویسندگان و طنزپردازان جوان برای شرکت در این محفل، مهلت ارسال آثار برای خواندن در این نشست را تا ظهر چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد.
گفتنی است: پیش از برگزاری محفل طنز، کارگاه طنزپردازی با حضور دکتر عباس احمدی از ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می‌گردد و حضور علاقه‌مندان در این کارگاه آزاد است.
محافل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه اول هرماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
شاعران، طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای ارائه در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر