menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شرکت ۱۷ کشور در چهارمین جشنواره بین‌المللی کارتون رسانه‌های دیجیتال

تبریز – ایرنا – رئیس انجمن کارتونیست‌های تبریز گفت: هنرمندانی از ١٧ کشور در چهارمین جشنواره بین‌المللی کارتون رسانه‌های دیجیتالی شرکت کرده اند.

به گزارش شیرین طنز، رحیم بقال‌اصغری، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از اعلام فراخوان تاکنون هنرمندانی از کشورهای الجزیره،‌ اتریش، بلژیک، برزیل،‌ چین،‌ هند،‌ اندونزی،‌ ایران،‌ ایتالیا، مقدونیه، پرو، لهستان، صربستان، سوریه، مونته‌نگرو، آمریکا و اکراین به این جشنواره آثار فرستاده اند.
وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی کارتون رسانه‌های دیجیتالی در راستای برنامه های تبریز ٢٠١٨ برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره بستر مناسبی برای حضور هنرمندان کشورهای مختلف در استان است.
رئیس انجمن کارتونیست های تبریز یادآوری کرد: این جشنواره بین المللی با محوریت اینترنت، شبکه های اجتماعی، بازی و سرگرمی دیجیتال، تلفن همراه، رایانه، سبک زندگی دیجیتال، اشتراک گذاری محتوا، کودکان و نوجوانان آنلاین و حریم خصوصی برگزار می شود.
بقال اصغری ادامه داد: شرکت در جشنواره برای تمام هنرمندان جهان آزاد است و اندازه آثار ارسالی باید حداقل A۴ و حداکثر A٣ باشد.
وی با تاکید بر اصل بودن آثار ارسالی گفت: آثار ارسالی بازگردانده نخواهد شد و کاتالوگ جشنواره برای هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته باشد، ارسال می شود.
رئیس انجمن کارتونیست های تبریز اظهار کرد: این جشنواره بین المللی با همکاری موسسه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کاتونیست های تبریز در روزهای ١۵ تا ٢٠ اردیبهشت سال ١٣٩٧در موزه کاریکاتور خانه هنر تبریز برگزار می شود.
بقال اصغری افزود: جایزه نفر اول یک هزار دلار به همراه تندیس طلایی مسابقه، نفر دوم ٧٠٠ دلار به همراه تندیس نقره ای مسابقه و نفر سوم ۵٠٠ دلار به همراه تندیس برنز است.
وی با بیان اینکه هنرمندان و کاریکاتوریست ها از سراسر جهان تا ٢٠ فروردین ١٣٩٧ فرصت دارند تا آثار خود را به آدرس الکترونیکی info@tabrizcartoons.com ارسال کنند، گفت: نتایج جشنواره در سایت www.tabrizcartoons.com اعلام می شود.
شهر تبریز با یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت در اجلاس کشورهای اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی انتخاب شده است.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: عزیزی راد

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر