menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خشم شب

شب های طنز دفاع مقدس با عنوان خشم شب در شیراز برگزار شد

همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نخستین شب از سلسله برنامه های طنز مقاومت با عنوان «خشم شب» در بوستان بعثت شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، در ابتدای این نشست، محمد کرم اللهی رییس حوزه هنری فارس گفت: ما در طول هشت سال جنگ نکردیم بلکه دفاع کردیم و همین نگاه دفاع به جای جنگ سبب شد که دفاع در منظر ما امری مقدس باشد.
وی افزود: دانشگاه خوانده شدن جنگ نیز از این منظر قابل ارزش و تامل است چرا که ما بسیاری از داشته ها و دستاوردهای امروز انقلاب و نظام را از دل دفاع مقدس به دست آوردیم.
رییس حوزه هنری فارس در تشریح این موارد اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی تحت هدایت رهبری فرزانه از مقاومت در برابر استکبار جهانی سخن می گوید و اگر مدل اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگو ارائه می شود دستاورد مواردی است که در دفاع مقدس آموختیم. و در حقیقت ملت ما مقاومت را در دانشگاه دفاع مقدس آموختیم.

خشم شب
وی شهدا را ستارگان بی بدیل آسمان ایثار و پایداری خواند و گفت: جنگ تحمیل شده از دشمن غدار و دفاع مقدس و جانانه مردم ما سبب شد گل های زیادی پرپر شوند اما شهیدان نشانه هایی شدند تا ملت ما راه را گم نکنند.
کرم اللهی افزود: شهیدان رفتند و جاودانه شدند و مردم ما دفاع کردند تا مملکت حفظ شود و عمود خیمه این نظام و مملکت پابرجا بماند عمود خیمه این نظام ولایت فقیه است و ما نیز وظیفه داریم در حفظ و حراست از شان و جایگاه آن بکوشیم.
در ادامه این نشست نمایش چمدان کاری از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری فارس به کارگردانی نویسندگی و بازی اصغر گروسی اجرا شد و زارعی از اعضای دفتر طنز چند شعر طنز قرائت کرد.
خاطره گویی و استندآپ کمدی خاطرات جنگ توسط رضا رودکی رزمنده طنزپرداز ، سخنان نیما زارع مسوول سازمان بسیج هنرمندان فارس و اجرای قطعات موسیقی توسط علیرضا عقیده از دیگر بخش های هنری این برنامه بود.
برنامه هنری خشم شب تا پایان هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف و بوستان های شهر شیراز برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر