menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رندان تشنه لب

شب شعر عاشورایی “رندان تشنه لب” با حضور طنزپردازان

شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» یك شنبه 25 آبان، با حضور جمع كثیری از شاعران كشور در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری ویژه برنامه «رندان تشنه لب» همچون سال های گذشته، امسال نیز با حضور شاعران مطرحی كه پایان هر ماه در مراسم «در حلقه رندان» به شعرخوانی طنز می پردازند برگزار می شود و البته با این تفاوت كه این بار طنزپردازان، از سوگ و مرثیه امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در اشعارشان می گویند.

این مراسم با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و شاعران مطرح كشور همچون علیرضا قزوه، یوسفعلی میرشكاك، علی انسانی، ناصر فیض، اسماعیل امینی، سعید بیابانكی، عباسعلی براتی پور، فاضل نظری، مرتضی امیری اسفندقه، شهرام شكیبا، رضا اسماعیلی، امید مهدی نژاد، جواد ذهتاب، نادر ختایی، محمدعلی مودب، علی داوودی، میلاد عرفان پور، حامد عسگری و جمع كثیری از شاعران محب اهل بیت (ع) یك شنبه 25 آبان در حوزه هنری برگزار می شود.

رندان تشنه لب

«رندان تشنه لب» یكی از برنامه‌های پرمخاطب دفتر طنز است كه این دفتر از محرم سال 1382 اقدام به برگزاری آن كرده است. هر ساله اجرای تعزیه و حضور مداحان برجسته كشور، فضای روحانی خاصی به این مراسم می‌بخشد كه حضور علاقه مندان به اهل بیت(ع) و عاشقان سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) این برنامه را شكوهمندتر می‌كند.

گفتنی است، مسئولان دفتر طنز در تلاش اند تا در تازه ترین مراسم «رندان تشنه لب»، مراسم ویژه تعزیه حر بن ریاحی را به صورت ویژه و سبكی تازه برگزار كنند. همچنین تعیین محل دقیق برگزاری این مراسم نیز در حال حاضر در دست بررسی است و امكان دارد این مراسم امسال برخلاف سال های گذشته، در مسجد امام خامنه ای واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار شود. شایان ذكر است، ورود به شب شعر عاشورایی «رندان تشنه لب» برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات و عاشقان امام حسین (ع) آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر