menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز البرز شهریور ماه برگزار می شود

کرج – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در حاشیه برپایی نمایشگاه کتاب البرز سه برنامه شب شعر طنز، آئینی و جوان با حضور شعرای مطرح استان و کشور اجرا می شود.

به گزارش شیرین طنز، سید موسی حسینی کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهریور ماه شلوغی از حیث برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را در پیش رو داریم که امید است به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات استان البرز سوم شهریور ماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه، مسئولان ارشد استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: ۱۴ شهریور ماه نیز شاهد افتتاحیه نمایشگاه کتاب استان خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: این دوره از نمایشگاه کتاب استان البرز با برنامه های ویژه و خاصی همراه است و بنا داریم تعداد غرفه ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه ناشران مطرحی در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر ارشاد، استانی هایی که نمایشگاه خود را قبل از مهر ماه برپا کنند مورد حمایت ویژه تری قرار می گیرند از این رو سعی شده میزان اعتبار یارانه ای امسال نمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خصوصی برای افزایش جذابیت های نمایشگاه کتاب استان از جمله مهم ترین اقدامات در دستور کار به شمار می آید، گفت: با توجه به ظرفیت های بالای البرز در زمینه شعر، برنامه شب شعر در این دوره از نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

حسینی کاشانی یادآور شد: در طول مدت زمان یک هفته برپایی و برگزاری نمایشگاه کتاب البرز، ۳ برنامه شعر اعم از شب شعر طنز، شب شعر آئینی و شب شعر شعرای جوان در حاشیه این مهم با حضور شعرای مطرح استان و کشور اجرا می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر