menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر آرامش و امید

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بردسکن گفت: شب شعر آرامش و امید با دوبیتی‌های محلی با یاد شهیدان غزه در هفته دولت برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، حسن مدرس در این مراسم که در محل آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن با حضور شاعران و فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال در تقویم انجمن ادبی این اداره، ۲۰ برنامه ادبی برنامه‌ریزی شده است که در مناسبت‌های مختلف با حضور شعرای منطقه و دیگر شعرای استان اجرا می‌شود.

در این مراسم ادبی شعرا اشعار خود را با مضامین مختلف از جمله غزه، نقد اجتماعی و طنز ارائه کردند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن گفت: انجمن ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن سال‌هاست در مناسبت‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازد و دارای نخبگانی در این عرصه است که در استان برنامه‌های قابل ارائه داشته‌اند.

وی گفت: شکرخند قالبی از برنامه‌های این انجمن است که با معجونی از موسیقی بیشتر فضای نقد اجتماعی را در آثار شاعران این محفل شاهد هستیم. در ویژه برنامه هفته دولت، ۱۰ شاعر به قرائت آثار خود پرداختند که از جمله شعر طنزی نیز از مرحوم استاد نوری خراسانی که از اعضای ثابت این انجمن بود در این محفل قرائت شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر