menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قند و نمک بندرعباس

شب‌ شعر طنز قند و نمک در دانشگاه آزاد اسلامی بندر عباس برگزار شد

با فرارسیدن روز دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس اقدام به برگزاری شب‌شعر طنز “قند و نمک” با حضور شاعران نامدار طنز کشور کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، به همت کانون دانشجویی فرهنگی و هنری مکران و حمایت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد بندرعباس، دوشنبه شب (۱۵ آذر) شب‌شعر “قند و نمک” با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از شاعران بنام کشور و استان هرمزگان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو، برگزاری این مراسم فرهنگی را غنیمت شمرد و گفت: تأثیر شعر بر روح و روان انسان بسیار عمیق و والاست و می‌تواند انسان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

قند و نمک بندرعباس

مهدی باقری از شعر به‌عنوان بهترین ابزار انتقال مفاهیم یادکرد و افزود: ماندگاری شعر متأثر از ظرافت، زیبایی و لطافتی است که هنر شعر دارد و می‌تواند تأثیر عمیقی در افکار و عواطف مخاطب بگذارد.

به گزارش ایسنا، پس از شعرخوانی شاعران بومی استان در این مراسم، شاعران بنام و طنزپردازی چون خلیل جوادی، شروین سلیمانی، رسول سنایی، حسین رضوی فرد و راشد انصاری به شعرخوانی پرداختند و در پایان از این شاعران تجلیل و به آنان لوح سپاس اهدا شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر