menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سیزدهمین جشنواره کارتون تبریز

سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، علی محرمی گفت: جشنواره یاد شده به مناسبت نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصادمقاومتی و با هدف آسیب شناسی و بیان هنرمندانه عوامل باز دارنده در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمانی غالب، مردمی و مطالبه‌گر و نگاه هنرمندانه به مقوله اقتصاد مقاومتی در جهت الگو سازی و ایجاد فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در موضوع اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اقتصادی تا بیست و نهم اسفندماه ۱۳۹۵ به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، باغ گلستان، روبروی هنرستان وحدت، خانه هنر تبریز، موزه کاریکاتور تبریز ارسال نمایند.

سیزدهمین جشنواره کارتون تبریز

محرمی، هنر کاریکاتور را دارای جایگاه ویژه ای دانست و گفت: کاریکاتور از جمله هنرهای نو ظهوری است که با وجود قدمت نه چندان، رشد و گسترش سریعی داشته و تأثیرات اجتماعی فراوانی از خود به جا گذاشته است .

وی تصریح کرد: هنر کاریکاتور از جنبه های مختلف تاریخی ،اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی ، ارتباطی – رسانه ای و اقتصادی قابل بررسی است که با توجه به ضرورت پرداخت به مسائل روز انجمن کاریکاتور تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره را برگزار می کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر