menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید مسعود شجاعی طباطبائی

سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی توصیه‌ای به سربازان آمریکایی کرد

سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی از برپایی نمایشگاه طرح‌های طنزآمیز «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی» و عکس‌های مربوط به عملیات «کربلای یک» در استان لرستان خبر داد.
به گزارش شیرین طنز، سیدمسعود شجاعی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس درخصوص برپایی نمایشگاهی از آثار وی به عنوان «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً به صورت طنز‌آمیز به موضوع گزینه‌های نظامی از سوی دولت‌مردان و دولت‌زنان آمریکایی‌ اشاره داشتند. چند سال پیش بنده پیرامون این موضوع مجموعه کاریکاتوری با عنوان «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی» را آماده کرده بودم که لازم بود دوباره ارائه بشود.

وی ادامه داد: بر همین اساس با همکاری قرارگاه خاتم و حوزه هنری استان لرستان نمایشگاه کاریکاتور روز شنبه 10 مرداد ماه افتتاح می‌شود و این 40 طرح‌ طنزآمیز هر روز در دو نوبت از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 در نگارخانه حوزه هنری خرم آباد پذیرای علاقه‌مندان است.

مدیر خانه کاریکاتور ایران یادآور شد: همزمان با نمایش «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی»، نمایشگاه عکس مربوط به عملیات «کربلای یک» و آزادسازی مهران با عنوان قاب‌های ماندگار در نگارخانه هزیر مجتمع ارشاد اسلامی برپا می‌شود.

وی بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های هفته‌ آینده در حوزه هنری استان لرستان، برگزاری ‌ورک‌شاپ است که عصر روز شنبه 10 مرداد ماه با حضور هنرمندان این شهر برگزار می‌شود.

شجاعی‌طباطبایی در خصوص مجموعه کاریکاتور «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی‌» گفت: همزمان با حمله بوش پسر به عراق و تهدید نظامی وی علیه ایران و چند کشور دیگر، یک سایت با حمایت کمپانی مایکروسافت و شبکه ام‌بی سی آمریکا، کاریکاتورهای توهین‌آمیزی پیرامون جنگ آمریکا علیه ایران منتشر کرد که ما هم در پاسخ به این کار، جوابیه‌ای دادم.

وی افزود: در ابتدا 28 طرح با عنوان «توصیه‌ای به سربازان آمریکایی‌» اجرا کردم و به شبکه فرستادم که با ارسال همین آثار و آدرس پست الکترونیکی توانستم با تعداد زیادی از مردم و سربازان آمریکایی و کهنه سربازان جنگ ویتنام ارتباط برقرار کنم. بعد هم تعداد مجموعه را به 130 اثر افزایش دادیم و سپس کتاب این مجموعه را با هزینه شخصی منتشر کردم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر