menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید سعید هاشمی

سید سعید هاشمی کتاب طنزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی را نگارش می کند

سیدسعید هاشمی که به تازگی «بابابزرگ آلبالو گیلاسی» او راهی بازار شده، از نگارش کتاب طنزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، این نویسنده گفت در حال حاضر مشغول نگارش مجموعه طنزی با محوریت مسائل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است. این مجموعه ۱۰ داستان را در بر می‌گیرد و به مشکلات اقتصادی از جنبه اقتصاد مقاومتی نگاه می‌کند.

تا کنون بخشی از داستان‌های این مجموعه که مخاطب آن بزرگسالان هستند، نوشته شده‌ است.

اخیرا کتاب «بابابزرگ آلبالو گیلاسی» از رمان‌های طنز نوجوانانه این نویسنده در انتشارات چرخ فلک راهی بازار شده است. این رمان به زندگی پدربزرگی بازنشسته می‌پردازد که در کنار خانواده پسرش زندگی می‌کند. لجبازی‌های پدربزرگ که مشکلاتی را برای خانواده ایجاد می‌کند موضوع این کتاب است.

سید سعید هاشمی

«حجره تعطیل آقابزرگ» از دیگر آثاری است که هاشمی برای نوجوانان نوشته است. این رمان درباره آداب و رسوم، ضرب‌المثل‌ها و شرایط اجتماعی قم است.

سیدسعید هاشمی که مدتی است عهده‌دار انتشار مجله طنز «لوبیای سحرآمیز» ویژه کودکان شده است از بروز مشکلات مالی در انتشار این مجله خبر داد و گفت: تا کنون سه شماره از این مجله منتشر شده و سه شماره دیگر آماده نشر است اما به دلیل مشکلات مالی از انتشار آن بازمانده‌ایم و در حال حاضر به دنبال اسپانسری برای نشر این مجله‌ هستیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر