menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس احمدی

سومین مجموعه شعر طنز عباس احمدی با عنوان «مخزن الاشرار»

سومین مجموعه شعر طنز عباس احمدی با عنوان «مخزن الاشرار» منتشر خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، مخزن الاشرار عنوان جدیدترین مجموعه شعر طنز عباس احمدی است که توسط انتشارات سوره مهر در مرحله آماده سازی به سر می‌برد. این کتاب از چهل قطعه شعر در غالب های گوناگون از جمله غزل، مثنوی، قصیده، شعر آزاد و سی رباعی و دوبیتی طنز تشکیل شده است.

عباس احمدی درباره این کتاب عنوان کرد: کتاب «مخزن الاشرار» سومین مجموعه شعر طنز بنده است که قرار است توسط انتشارات سوره مهر منتشر شود. اشعار این کتاب بین سالهای 82 تا 93 سروده شده که اکثر آنها در جشنواره های مختلف طنز برگزیده شده‌اند. بیشتر این اشعار نقیضه‌هایی است بر شعرهای دیگر شاعران که در این مجموعه آورده شده است.

عباس احمدی

وی درباره موضوع این کتاب گفت: موضوع اشعار این کتاب اکثرا اجتماعی است و به گونه‌ای نگاه انتقادی به مسائل و مشکلات اجتماعی دارد. به عبارتی شعرهای این مجموعه بیشتر سوژه محور و هدفدار هستند. آثار این کتاب اینطور نیست که شاعر از هیچ به شعر رسیده باشد و در پشت هر اثر یک دغدغه یا سوژه‌ای قرار دارد. در این کتاب موضوعات متنوعی آورده شده است از جمله موضوعاتی که در این کتاب آمده است ترور دانشمندان ، ‌قدرت منطقه و برخی مسائل سیاسی است.

احمدی درباره انتخاب عنوان کتاب نیز اظهار داشت: اسم این کتاب را بر اساس اثر شناخته شده نظامی انتخاب کردم تا یک فاصله گذاری ذهنی ایجاد شود البته عنوان کتاب اسم یکی از شعرهای این مجموعه نیز است. همچنین این کتاب به زبان معیار نزدیک است و همین موضوع باعث می شود استقبال بیشتری از کتاب شود زیرا شعر طنز با زبان معیار بیشتر مورد علاقه مردم قرار می‌گیرد و راحت تر با این شعر ها ارتباط برقرار می‌کنند.

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. عباس احمدی:

    از مدیر محترم سایت شیرین طنز بواسطه این خبر ممنونم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر