menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سومین عصرانه طنز “جوش شیرین” با حضور محمد رضا گلزار و رضا رفیع

سومین عصرانه «جوش شیرین» با حضور اعضای قدیمی و جدید، از جمله رضا رفیع و محمد رضا گلزار که برای اولین بار در این برنامه حضور پیدا می‌کنند در آخرین پنج‌شنبه ماه دی برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست ادبی که عصر پنج‌شنبه ۲۵ دی ۹۳ برگزار می‌شود، اعضای قدیمی با اشعار طنز خود به اعضای جدید خوشامد خواهند گفت.

سومین عصرانه طنز «جوش شیرین» با خوشامدگویی و شعرخوانی حجت الاسلام والمسلمین حمید قربانپور رییس فرهنگسرای تهران آغاز می‌شود و در ادامه محمد داودی شاعر و طنز‌پرداز و دبیر کانون طنز پارسی ضمن ارایه گزارشی از دو نشست قبلی، همراه با فرامرز ریحان صفت شاعر و نویسنده طنز‌پرداز، برنامه را با حضور طنزپردازان حاضر در مراسم اجرا و اداره خواهند کرد.

به گفته حجت‌الاسلام حمید قربانپور که خود شاعر و طنز‌پرداز است، برنامه جوش شیرین با استفاده از زبان طنز در پی ترویج فرهنگ مهربانی است. وی افزود: همه ما با شعار سازمان فرهنگی هنری با عنوان «تهران شهر مهربانی» آشنا هستیم، و سعی ما در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۲ این است که به این شعار راهبردی عینیت ببخشیم.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ با اشاره به بخش مسابقه مردمی در این برنامه اظهار داشت: به برندگان مردمی هر دوره از برنامه جوش شیرین از سوی فرهنگسرای تهران جوایزی اهدا می‌شود. وی با اعلام ایمیل جوش شیرین به آدرس: joosheshirin@yahoo.com از علاقه‌مندان دعوت کرد آثار و درخواست‌های خود را ارسال کنند.

در سومین عصرانه طنز «جوش شیرین» شاعران و هنرمندان طنز‌پردازی از سراسر کشور، از جمله رضا رفیع، فرامرز ریحان صفت، صابر قدیمی، پرویز استاد، شروین سلیمانی، محمدرضا گلزار، مصطفی مشایخی، ناهید نوری، سعیده موسوی‌زاده و جمعی از علاقمندان به طنز پارسی برگزار خواهد شد.

سومین عصرانه «جوش شیرین» روز پنج‌شنبه ۲۵ دی جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۷ به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان اندیشه، خیابان ساحل، بوستان باغ نو، فرهنگسرای تهران میزبان شاعران طنز‌پرداز است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۱۱۳۳ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر