menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سوت پایان مجموعه ی طنز دست به نقد

مجموعه تلویزیونی دست به نقد با ساخت فضایی شاد و مفرح تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد.
به گزارش شیرین طنز، مرتضی رستمی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در مجموعه «دست به نقد» گفت: مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» با فضای آیتمی طنز و انتقادی که دارد بستری شاد و مفرح را برای بینندگان به تصویر می‌کشد تصویربرداری این مجموعه یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

دست به نقد

وی با توجه به پایان رسیدن تصویربرداری مجموعه «دست به نقد» ادامه داد: با توجه به مهلت یک ماهه که تا پایان تصویربرداری در «دست به نقد» داریم، آیتم‌های جدیدی مانند «خندوانه»، «نانوایی»، «ثانیه‌ها» و … را شروع کرده‌ایم.

رستمی بازیگر مجموعه «شکرآباد» در خصوص ایفای نقش خود در «دست به نقد» عنوان کرد: با توجه به اینکه کارمند دولت بودم همیشه در نقش‌های کارشناس، مدیر و مسئول حاضر شدم و در بین آیتم‌هایی که بصورت ثابت قرار داشتم بخش برنامه «ورزش و مردم» بود که بجای ابراهیم شفیع بازی کرده بودم.

وی افزود: ابراهیم شفیع‌ فردی بسیار محترم و زیرک است که توانسته با علم و دانشی که دارد در سال‌های متوالی برنامه «ورزش و مردم» را به خوبی حفظ و اجرا کند و این شبیه سازی برنامه فقط بهانه‌ای برای معرفی برنامه ورزشی بود.

رستمی بیان کرد: من به عنوان بازیگر تئاتر شناخته شده‌ام و در گذشته در نمایش‌های طنز روی حوضی به صورت تخصصی حضور داشتم و تدریس کرده‌ام و باید بگویم که نمایشنامه‌های ایرانی باید با فرهنگ ایرانی و مخاطب خاص ایرانی ارتباط برقرار کند و تماشاگران طنز خود را پرورش دهد.

وی افزود: فضای آیتیمیک به مراتب سخت‌تر از مجموعه‌ها و ساختارهای دیگر است و در 3 یا 5 دقیقه باید شخصیت و دیالوگ را معرفی کنید و در پایان نتیجه ثابتی را بگیریم.

رستمی ادامه داد: قسمت‌هایی که ما در این مجموعه کار می‌کنیم بیشتر به صورت یک تله تئاتر درآمده است که هر کدام از قسمت‌ها یک دکوپاژ مشخص، آغاز و پایان خاص به خود دارد و همچنین نویسندگی به عنوان مهمترین و سخت‌ترین مولفه‌ای معرفی می‌شود که در آیتم‌ها و جز اصلی‌ترین بدنه‌ قصه‌ها را تشکیل می‌دهد.

بازیگر مجموعه «خنده‌بازار» در خصوص همکاری و رفاقت خود با شهاب عباسی تصریح کرد: با رفاقت چندین ساله‌ای که من با عباسی دارم تا به امروز سر پروژه‌ها و بسیاری از کارها حضور داشتم و در بخش‌های زیادی به عباسی هم‌سنگ و هم‌فکر هستیم.

وی پیرامون رویکرد و شعار شبکه نسیم بیان کرد: به حتم نیاز و پیشنهادی از سوی شبکه نسیم و مدیران بوده است و توقع مخاطب را در جامعه دیده‌اند و پرداخته شده است ما در گذشته فضای آیتمی را به شکل کم رنگی داشتیم که خدا رو شکر «دست به نقد» توانسته به شکل خوب و صحیحی جای خود را در میان مردم باز کند.

رستمی در پایان عنوان کرد: ما و تمام بچه‌های «دست به نقد» خانواده‌ای هستیم که از همبازی بودن با یکدیگر بسیار لذت می‌بریم و جزئی از افتخاراتمان محسوب می‌کنیم با توجه به بودجه پایینی که برای کار در نظر گرفته شده تمام بچه‌ها و عوامل با عشق و انرژی کار می‌کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر