menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سعید طلایی

سه کتاب طنز نوجوان از سعید طلایی منتشر شد

مجموعه ده جلدی طنز نوجوان توسط سوره مهر منتشر شد.

امسال، انتشارات سوره مهر یک مجموعه ده جلدی طنز نوجوان را به پیشنهاد آقای امیدمهدی نژاد منتشر کرد که سه کتاب از این مجموعه دستپخت سعید طلایی است:
۱- از جلو نظام
۲- تکنولوژیک یا فن‌آوریک، مسئله چیست؟
۳- کامپیوتر یا رایانه، مسئله چیست؟

سه کتاب فوق برای گروه سنی اول متوسطه خواندنی تر هستند.

سعید طلایی
کتاب «از جلو نظام» یک مجموعه ترکیبی از شعر و نثر طنز است، شعرهای این کتاب پیش از این در مجلات رشد به چاپ رسیده و در این مجموعه با اضافه شدن نثرهای طنز سعی در ایجاد پیوستگی بین مطالب و افزودن جذابیت های آن شده است. در دو کتاب دیگر اکثریت مطلق با نثر است.

از جلو نظام به ما یاد می دهد چگونه بدون اینکه اذیت شویم یا کسی را اذیت کنیم یک دانش آموز خوب باشیم. طوری که هر کس ما را دید بگوید به به عجب دانش آموزی خوبی.
در کتاب « تکنولوژیک یا فن‌آوریک، مسئله چیست؟» قرار است یک تلنگر به ما بخورد. یک تلنگر بابت این که بفهمیم داریم با زندگی خودمان چکار می کنیم. چقدر در دنیای مجازی و غرق در تکنولوژی های جدید هستیم و چقدر به خودمان می رسیم. به خود خود خودمان. شاید اگر انسان هنوز هم توی غار زندگی می کرد اوضاعمان از اینی که هست بهتر بود!
کتاب « کامپیوتر یا رایانه، مسئله چیست؟» هم دغدغه اصلیش این است که الان دیگر کسی که کار با کامپیوتر و اینترنت را بلد نباشد بی سواد محسوب می شود. ولی آیا هر کس که کار کردن با کامپیوتر و اینترنت را بلد باشد با سواد است؟ ما که شک داریم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر