menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

سری دوم نمایش طنز “9 ماه انتظار” در آستارا به روی صحنه رفت

سری دوم نمایش طنز ‘9 ماه انتظار’ با استقبال چشمگیر شهروندان آستارایی در محل سینما دریای آستارا به روی صحنه رفت.

به گزارش شیرین طنز، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: نمایش ‘9 ماه انتظار2’ با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ژانر کمدی به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی از بازیگران و کارگردانان برجسته نمایش در استان گیلان هر شب ساعت 20 در شهرستان آستارا به روی صحنه می رود.

ابوطالب جوان افزود: این دومین سری از نمایش 9 ماه انتظار محسوب می شود که به خاطر استقبال بی سابقه شهروندان در سال 1382 و درخواست های مکرر فرهنگ دوستان آستارایی بعد از 11 سال با بازنویسی و تغییرات عمده در متن این نمایش به طور متفاوت به روی صحنه رفت. وی اضافه کرد: در نمایش 9 ماه انتظار مسائل و موضوعات روز اجتماعی با بهره گیری از تکنیک طنز در هنر نمایش به تماشاگران انتقال داده می شود.

وی با بیان اینکه این نمایش در دو پرده 50 دقیقه ای اجرا می شود ، ادامه داد: در نمایش کمدی 9 ماه انتظار2 ، نیما رهایی ، سیامک حسن زاده ، امیرحسین الهی ، کیومرث کبریان ، آرش جوهری ، سعید نیک باطن ، عباس آذریار ، نیما احضار ، سهند رهایی ، حامد لطافت نیا ، محمدرضا برنجکار ، مهریار سپهری ، شیوا فضایی ، شهرزاد کیانی و مهسا کیهانی به ایفای نقش می پردازند.

وی با اشاره به اینکه معرفی چهره های جدید و مستعد بازیگری از دیگر مشخصه های این نمایش است ، اظهار کرد: کار نور و صدا بر عهده ارژنگ گیلک ، منشی صحنه مهشید حبیبی ، طراح دکور نوشین معصومی ، گریم آرش داوری ، تنظیم موسیقی سجاد خدامرد ، اجرای دکور بر عهده سعید نیک باطن و طراحی پوستر این نمایش را نیز آریا جوهری انجام داده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ادامه گفت: این نمایش یازدهمین اثر بلند و کمدی نیما رهایی بعد از نمایش های ابلیس و آدم ، همسران ، دزدان ناشی ، 9 ماه انتظار1 ، ارباب حقه ها ، من برات 25 سال دارد! ، پسران بد ، اخطاری ها ، بازار آشما و مرد و نامرد محسوب می شود.

جوان برنامه های فرهنگی و هنری اداره ارشاد آستارا را در بهمن ماه پربار خواند و افزود: به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی و هنری با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان اجرا می شود. وی بیان کرد: نمایش کمدی باجاناقلار نیز به نویسندگی و کارگردانی امیر سلامت زاده در ماه بهمن برای شهروندان اجرا می شود.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری شمال غرب مرکز گیلان واقع شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر