menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خندوانه رامبد جوان شبکه نسیم

سری جدید برنامه ی طنز خندوانه با اجرای استند آپ کمدی

پخش مجدد برنامه طنز خندوانه از بیستم فروردین ۹۴ از شبکه نسیم آغاز می شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، سری جدید برنامه خندوانه با حضور و کارگردانی مجری این برنامه رامبد جوان مانند سری قبل از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.

کارگردان این برنامه پیش از این اعلام کرد که در سری جدید یک عروسک با هنرنمایی محمد بحرانی، رامبد جوان را در اجرای خندوانه همراهی خواهد کرد. رامبد جوان گفت: در سری جدید، این برنامه تلویزیونی با همان شکل قبل و تغییراتی جزئی روی آنتن می رود.

بنابر اعلام سازمان صدا و سیما، گفت و گو و استندآپ کمدی از جمله بخش های این سری برنامه خندوانه است. بحرانی که قرار است در سری جدید به رامبد جوان کمک کند، صداپیشگی عروسک های ببعی و آقای همساده در مجموعه کلاه قرمزی را هم برعهده دارد.

به گزارش ایرنا، خندوانه به تهیه کنندگی جواد فرحانی از اواسطِ خرداد ماه سال ۹۳ در شبکه نسیم شروع به کار کرد و با آغاز ماه محرم در سال ۹۳ کار خود را به پایان برد تا با یک انرژی تازه مخاطبان خود را در سال ۹۴ همراهی کند. به گفته دست اندرکاران این برنامه، خندوانه که هر شب با موضوع متفاوت روی آنتن می رود در اصل برنامه ای برای جا انداختنِ بیشترِ خنده در ایران است.

این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی بهره نمانده است. و هفته ای چند شب یکی از هنرمندان از جمله علیرضا خمسه، شقایق دهقان و رضا شفیعی جم، جواد رضویان و بیژن بنفشه خواه، را به برنامه می آورند تا راه حل هایی را برای نشاندن خنده بر لب ها یادآوری کنند. همچنین میهمانان دیگری نیز در این برنامه حضور دارند و این افراد، افراد موفقِ جامعهٔ ایرانی هستند.

در این برنامه به برترین لبخند تندیس به یادماندنی خندوانه تقدیم می شد، در این برنامه میهمانان باید پنج ثانیه به دوربین خیره شده و لبخند می زدند. با شروع ماه محرم سری نخست این برنامه به پایان رسید و با تدارکات انجام شده سری جدید از ۲۰ فروردین ۹۴ روی آنتن می رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر