menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال کمدی شکر پنیر روی آنتن شبکه شما رفت

«شکر پنیر» روی آنتن شبکه شما می‌رود.

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک شعبان، شبکه «شما» با هدف ایجاد فضای مفرح در خانواده‌ها سریال کمدی «شکر پنیر» را برای مخاطبان خود آماده کرده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه طنز «شکر پنیر» به کارگردانی شهاب عباسی که پیش تر کارگردانی خنده‌بازار را بر عهده داشته از ۱۸ خرداد ۹۴ در ساعت ۲۲:۴۵ در شبکه «شما» به نمایش در می‌آید.

شکرپنیر در آذربایجان شرقی ساخته شده و مجموعه‌ای دیدنی است و بخش‌های مختلفی دارد که همه آنها طنز هستند. شهاب عباسی علاوه بر بازیگری و کارگردانی در این مجموعه نویسندگی آن را هم به عهده داشته و ترانه تیتراژ پایانی را هم خوانده است.

اساس کار شکرپنیر بر بداهه و گویش بازیگران به زبان آذری همراه با زیرنویس فارسی است. زیرنویس‌های این مجموعه تلویزیونی علی رغم بداهه بودن دیالوگ ها خیلی خوب و منسجم است.

مجموعه شکر پنیر مانند خنده بازار از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و از لحاظ ساختاری به آثاری نظیر ساعت خوش، جنگ هفتاد و هفت و سیب خنده نزدیک است. «شکر پنیر» به واسطه بهره گیری از هنرمندان بومی موفقیت زیادی را بدست آورد.عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده، کارگردان و بازیگر: شهاب عباسی، تهیه‌کننده: حمید سلیمانی، بازیگران: علی یاوری، بهرام عربیان، نسرین برهان، عارف فام و برخی از هنرمندان استانی.

مجموعه طنز «شکر پنیر» در مرکز سیمای آذربایجان شرقی تولید شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر