menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سریال ما فرشته نیستیم ضعیف بود

سریال «ما فرشته نیستیم» که در نوروز به کارگردانی فلورا سام از شبکه پنج تهران روی آنتن رفت از سوی شورای نظارت بر صداوسیما اثری ضعیف ارزیابی شد.
پخش سریال «ما فرشته نیستیم» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی از ۲۹ اسفند آغاز و پس از تعطیلات نوروزی ادامه داشت.

با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی یکی از بهترین زمان‌های پخش سریال‌های نمایشی به‌ویژه مجموعه‌های طنز است و علی‌القاعده سازمان و شبکه‌های سیما باید در انتخاب عوامل تولید این سریال‌ها دقت و حساسیت‌های بیشتری داشته‌باشند؛ با این حال مروری بر سریال‌های نوروز در چند ساله اخیر و از جمله امسال نشان می‌دهد که گاهی به این امر توجه نمی‌شود.

ما فرشته نیستیم

سریال «ما فرشته نیستیم» اگر چه در گونه طنز بود و از بازیگران شناخته‌شده‌ای هم بهره می‌برد اما کمترین توانایی در ایجاد فضایی شاد و مفرح نداشت. با توجه به سطح بسیار نازل سریال «ما فرشته نیستیم» اصولاً وجهه‌ای برای تولید و پخش آن وجود نداشت.

ما فرشته نیستیم

در مجموع کارشناسان شورای نظارت سریال «ما فرشته نیستیم» را اثری بسیار ضعیف و فاقد هرگونه ارزش ‌هنری و محتوایی ارزیابی کرده‌اند. در زیر به برخی از نکات منفی این سریال اشاره می‌شود: از نظر شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما این مجموعه هیچ نکته مثبتی نداشته است.

عدم تناسب با ایام نوروز، بی‌محتوایی عمومی مجموعه، فیلمنامه به شدت ضعیف، بی‌توجهی نسبت به مسائل دینی، اخلاقی و ملی و بازنمایی نامناسب خانواده و شخصیت‌های زن از نکات منفی این مجموعه است.

تسنیم

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر