menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هوشنگ حریرچیان

سریال طنز «هشت بهشت» روی آنتن شبکه ی شما

مجموعه تلویزیونی «هشت بهشت» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی سعید عالم‌زاده از شامگاه شنبه 6 دی‌ماه ساعت 21 روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، «هشت بهشت» به گفته تهیه‌کننده هر چند موضوعی طنز دارد، ادای دین و احترام به تمام گویش‌های ایران است و در جهت اتحاد اقوام مختلف ایرانی و به تصویر کشیدن زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی آنان در کنار یکدیگر است.

هوشنگ حریرچیان

یکی از ویژگی‌های این سریال استفاده از گویش‌ها و لهجه‌های مختلف توسط صاحبان این گویش‌ها است. به این معنا که فردی که اصفهانی یا شیرازی و یا حتی آذری است با همان گویش روزمره خود در این سریال به نقش آفرینی پرداخته و ادای آن گویش را در نمی‌آورد و در طول داستان کار با تمام گویش‌های شیرین ایرانی به پیش می‌رود. این سریال به سفارش صدا و سیمای مرکز اصفهان در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و در آینده نیز قرار است 2 فصل بعدی داستان تولید شود.

در این مجموعه هنرمندانی از استان‌های مختلف نظیر هوشنگ حریرچیان، حسن جویره، پری کربلایی، زویا امامی، داریوش موفق، حسن اکلیلی، افشین سنگ‌چاپ، افسانه ناصری، آزاده رضایی، مانا بهرامی، علیرضا جعفری، مهدی ساکی، مانی حیدری، فاطمه واحدی، فرج‌الله گل‌سفیدی، فرهاد بشارت، ساناز زرین‌مهر، ابراهیم کلانی و مینا پورنیا نقش آفرینی کرده‌اند.

بازپخش «هشت بهشت» هر روز ساعت 11 صبح از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر