menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

سریال طنز “ساختمان پدر” ایام نوروز روی آنتن شبکه قزوین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از پخش سریال طنز “ساختمان پدر” تولید عوامل شبکه قزوین در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، ابوالفضل معصومی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: سریال طنز «ساختمان پدر» که از تولیدات سیمای مرکز قزوین است در ایام نوروز روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

وی بیان کرد: آماده‌سازی فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و مسافران نوروزی در اولویت فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز قزوین قرار دارد که در راستای تحقق این هدف مسئولان و مدیران تلاش ویژه‌ای کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: در ایام نوروز ۶ ساعت برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از صدا و سیمای قزوین پخش خواهد شد.

معصومی‌فر افزود: معرفی آثار تاریخی و باستانی استان قزوین و همچنین نهادینه کردن آداب و رسوم عید نوروز از محورترین‌های اصلی برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز قزوین به شمار می‌رود.

وی گفت: برنامه‌های صدای بهار، دلنوازان، گلباران و همچنین سریال رادیویی «مهمانپذیر امیدوار» از برنامه‌های در نظر گرفته شده رادیو قزوین در ایام نوروز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: صدا و سیمای قزوین در بخش‌های خبری نیز اطلاعات لازم برای مسافران و شهروندان از جمله وضعیت راه‌ها و آب‌وهوای استان را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر