menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سبقت طبقه حساس از معراجی ها

فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در روز اول اکران خود گوی سبقت را از سایر فیلم‌های روی پرده در سینما آزادی ربود.

رضا سعیدی‌پور، مدیر سینما آزادی در مورد روز اول اکران فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: خوشبختانه این فیلم که از دیروز 15 اسفندماه اکران خود را آغاز کرده است در روز اول نوید تولد یک فیلم پرفروش در سینمای ایران را داد. وی افزود: «طبقه حساس» در روز اول اکران خود یعنی پنج‌شنبه، پانزدهم اسفند با فروش 12 میلیونی توانست فیلم اول در فروش سینمای آزادی در این روز باشد.

مدیر سینما آزادی بیان کرد: «معراجی‌ها» شب گذشته بیش از 10 میلیون و «خط ویژه» 4 میلیون فروش داشتند. در این روز ما به خاطر فروش خوب فیلم تبریزی مجبور شدیم که 3 سانس فوق‌العاده برای آن در نظر بگیریم.

وی در مورد اکران فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا توضیح داد: این فیلم از چهارشنبه هفته آینده اکران خواهد شد. مواد تبلیغاتی فیلم‌ها را دفاتر پخش در اختیار ما می‌گذارند که تا این زمان پوسترها و بنرهای فیلم «چ» به دستمان رسیده که ما نیز از آنها استفاده کرده‌ایم ولی هنوز آنونس این فیلم برای پخش در تلویزیون ورودی سینما در اختیارمان گذاشته نشده است.

طبقه حساس1

فیلم کمدی «طبقه حساس» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و فیلمنامه نویسی پیمان قاسم‌خانی، داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش، او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند. اما پس از مدتی وقتی مرد سر مزار همسرش می‌رود متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.

رضا عطاران برای این فیلم سیمرغ بلورین نقش اول مرد را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر