menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انتشارات نیستان

سایت شیرین طنز در انتشارات کتاب نیستان معرفی شد

انتشارات کتاب نیستان در اصل فرزند مجله نیستان است که در سال‌های ۷۴ تا ۷۶ منتشر می‌شد. پس از این که سید مهدی شجاعی مجله نیستان را به اعتراض به شکایت رازینی تعطیل کرد، در سال ۱۳۷۶ اقدام به تأسیس انتشارات نمود.
انگیزه اصلی این حرکت معرفی و چاپ برگزیدگان ادبیات در حوزه های داستان، شعر و نمایشنامه بود. که این پروژه در نهایت در سال ۱۳۸۰ با انتشار بیش از ۲۵۰ دفتر از هنرمندان معاصر خاتمه یافت.
کتاب نیستان علاوه بر پروژه «گزیده ادبیات معاصر»، حدود ۴۰۰ عنوان در حوزه های ادبیات، ادبیات دینی، ‌مذهب و کودک و نوجوان منتشر کرده است.
مجموعه آثار سید مهدی شجاعی، سید مجتبی حسینی، احمد عزیزی، سری متون فاخر (شامل ۴۰ جلد از برترین های رمان و نمایشنامه و فیلمنامه فارسی) و … ازاین عناوین است.

انتشارات نیستان

انتشارات نیستان

انتشارات نیستان، سایت شیرین طنز را در خبر زیر معرفی نموده است :

سایت شیرین طنز فعالیت خود را آغاز نمود.

http://shirintanz.ir
این سایت سعی می کند جای خالی یک پایگاه خبری را که به حواشی جدی طنز بپردازد پر کند. و حاصل یک نگاه جدی و پیگیر در عرصه طنز و کاریکاتور است. در این سایت می توانید موضوعات ذیل را نیز دنبال کنید :
– اخبار
– شعر
– طنز تصویری
– طنزپردازان
– مقالات طنز
– موبایل
– نثر طنز
– گفتگو
همچنین به تازگی فروشگاه اینترنتی کتاب های طنز شیرین طنز با ۱۰ درصد تخفیف ویژه راه اندازی گردیده است که علاقه مندان می توانند کتاب های مورد علاقه ی خود را خریداری نموده و از طریق پست درب منزل و محل کار تحویل بگیرند.

لینک خبر در سایت نیستان

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر