menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا ساکی

ساکی : پرورش نسل جدید طنزنویس در جلسات مکتب خانه ی طنز

مسئول برگزاری «مکتب‌خانه طنز» بیان کرد: آنچه در جلسات «مکتب‌خانه طنز» دنبال می‌کنیم، طنزی برخوردار از استاندارد و مورد نظر دفتر طنز حوزه هنری است.

به گزارش شیرین طنز، رضا ساکی، طنزپرداز و مسئول برگزاری جلسات کارگاهی «مکتب‌خانه طنز» با ابراز امیدواری نسبت به حضور یک نسل جدید طنزنویس، به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: از سال گذشته که «مکتب‌خانه طنز» را به عنوان یک کارگاه آموزش طنزنویسی، شناخت استعدادهای جوان و پرورش آن‌ها بنا گذاشتیم، تا امسال به نتایج خیلی خوبی رسیده ایم و می توان این نتایج را در همکاری این جوانان با مطبوعات، برنامه های رادیویی و حضور در نشست های طنز و ارائه آثارشان مشاهده کرد.

این طنزنویس با توجه به استقبالی که از «مکتب‌خانه طنز» صورت گرفته است، افزود: با توجه به همین استقبال بود که جلسات «مکتب‌خانه طنز» را از برگزاری ماهیانه به هفتگی تغییر دادیم تا به اشتیاق حاضران در جلسه پاسخ داده شده و جلسات مثمرثمرتری را شاهد باشیم.

1مکتب خانه طنز

ساکی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه خروجی خوبی از این جلسات داشته ایم و نکته مهم این است که آنچه در این کارگاه ها بر آن تاکید می‌شود، همان طنزی است که سال‌ها مد نظر دفتر طنز حوزه هنری بوده و تلاش شده در این فضا حرکت شود و آثاری که تولید می‌شود از استانداردهای طنزنویسی برخوردارند.

وی به حضور طنزنویس‌های حرفه ای در کنار هنرجویان جوان نیز اشاره و بیان کرد: در هر جلسه چندین نفر از افراد سرشناس و حرفه ای در حوزه طنز به «مکتب‌خانه طنز» می آیند و این حضور در کنار نسل جدید طنزنویس، هم برای افراد پیش‌کسوت و هم برای مشتاقان فعالیت در این عرصه، از جذابیت برخوردار است.

ساکی درباره جلسات شهریورماه «مکتب‌خانه طنز» نیز گفت: دوشنبه نهم شهریور، یک‌شنبه پانزدهم شهریور و یک‌شنبه ۲۲ شهریور، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن زنده‌یاد امیرحسین فردی حوزه هنری، میزبان علاقه‌مندان به طنزنویسی خواهیم بود و موضوع پیشنهادی برای جلسه دوشنبه ۹ شهریور که قرار است طنزنویسان آثارشان را در آن زمینه خلق کنند این است: چگونه خواننده مطرح پاپ بشویم؟

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر