menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سالنهای تهران با حال و هوای طنز و کمدی

سالن های شهر تهران با حال و هوای طنز و کمدی میزبان مخاطبان و علاقه مندان است.
پیش تر نمایش هایی با موضوع طنز در بین آثار اجرایی کمتر دیده می شود؛ ولی چند صباحی است که کارگردانان تئاتر آثار خود را به سمت موضوهایی طنز کشانده اند نمایش “هیپوفیز” که بازنوشت نمایشنامه “دختر یانکی” اثر مشهور نیل سایمون با ترجمه شهرام زرگر است یکی از آن نمایش هایی است که کوروش نریمانی از روز ۱۵ بهمن‌ماه جاری در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهربه روی صحنه برده استابن نمایش روایتی است از زندگی دو دوزنامه‌نگار آس و پاس که مجله‌ای به نام هیپوفیز را راه‌اندازی می‌کنند.

محتوای بیشتر مقالات این مجله ترویج قد بلندی مردم کشور است و بخاطر اینکه مجله‌شان طرفدار و فروش چندانی ندارد آن دو گرفتار بی‌پولی و فلاکت می‌شوند. در این گیر و دار ناگهان آن دو گرفتار یک مثلث عشقی می‌شوند که وضعیت‌شان را بغرنج‌تر از قبل می‌کند و…نگار عابدی، هوتن شکیبا و بهرام افشاری به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

ایوب آقاخانی دیگر کارگردانی است که نمایش شمعدانی ها را در تالار حافظ به روی صحنه برده است این نمایش که در خصوص مهاجرت است، به داستان مهاجرت خانواده‌ای می‌پردازد که در حین مهاجرت اتفاقاتی برای آنها می‌افتد و مسیر زندگی آنها تغییر می‌یابد.

حمیدرضا نعیمی، آناهیتا همتی، علی میلانی، مرضیه صدرایی، وحید نفر، محسن رستگار، کیوان خانبگی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی روی صحنه می‌روند. وحید نفر نقش مادر بزرگ آلزایمری خانواده شمعدانی را بر عهده دارد.

محمدحسین ناصربخت و پیمان شریعتی هم نمایش “عروسی خان مظفر” را در تماشاخانه سنگلج اجرا می کنند این نمایش روایتی از زندگی زنان چاله میدان است که در اعتراض به کمبود نان جلوی کالسکه ناصرالدین شاه را می‌گیرند و دست به شورش می‌زنند.در این نمایش میثم یوسفی، مریم آشوری، وحید شاهینی، علیرضا صالحی، شاهین علایی نژاد، مسعود رحیم پور، علیرضا قنبری، کیوان کاوند، محمدحسین سعید، محمد کلهر، امیرمحمد انصافی، امیرحسین انصافی، پیام رضایی، ابوالفضل اشرب، مهدی صفاری نژاد، حسین ملکی زاده به عنوان بازیگر حضور دارند. همچنین شراره طیار نیز به عنوان عروسک گردان نمایش حضور دارند.

نمایش ” پلاک هشت” به کارگردانی محمد زوار بی ریا و نویسندگی سید علی موسویان است که در تماشاخانه ماه حوزه هنری به روی صحنه رفته است زاستان نمایش درباره شریف جوان ۲۵ ساله است که مشکلات مالی به او فشار آورده و نمیتواند چک یک میلیونی خود را پاس کند او مقداری زیادی پول و طلا پیدا میکند و به خانه دوستش نوید میرود ناگهان مهمان ناخوانده که شهرام نام دارد به انجا می آید او پلیس است.و محمد زوار بی ریا.سید علی موسویان.پیام کیانی پور. حسن غنی ابادی هنرمندانی هستند که ایفای نقش می‌‌کنند.

سینما خبر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر