menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

وودی آلن

زندگی خصوصی “وودی آلن” در شبکه مستند لو رفت!

وودی آلن که همیشه سعی کرده زندگی خصوصی‌اش را از چشم‌های کنجکاو پنهان نگه دارد برای نخستین بار اجازه داده دوربینی زندگی خصوصی و کاری‌اش را به تصویر بکشد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مستند «وودی آلن» روایتی از زندگی این کارگردان صاحب نام آمریکایی است که روبرت واید کارگردانی آن را برعهده داشته است.

این فیلم توانسته است در شش جلسه گفتگو و با گذران روزها و هفته‌های متعدد با وودی آلن، مروری هرچند اجمالی اما اختصاصی بر زندگی و خلاقیت هنری او داشته باشد.

شبکه مستندکارگردان این امکان استثنایی را یافته که سر صحنه تهیه برخی فیلم‌های وودی آلن ظاهر شود و از او فیلم بگیرد؛ اجازه‌ای که او تاکنون به کسی نداده است.

آلن همچنین به روبرت واید اجازه داد که در خانه‌اش در منهتن برود و از مراحل مختلف نوشتن تا ادیت کارهایش از او فیلمبرداری کند.

وودی آلن 79 ساله کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی‌دان آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان یک نویسنده کتابهای طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد و سپس در دهه ۶۰ میلادی فعالیت فیلم سازی خود را آغاز کرد.

آنی هال (۱۹۷۷)، منهتن (۱۹۷۹) و نیمه شب در پاریس (۲۰۱۱) از مشهورترین فیلم‌های وودی آلن اند. وی ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است.

«وودی آلن» ساعت 16 روز دوشنبه 20 مهر به مدت 100 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و بازپخش آن 8 صبح روز سه شنبه خواهد بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر