menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا ساکی

رضا ساکی بزودی با ساسات به بازار می آید

رضا ساکی مجموعه طنز «ساسات» را شامل ۲۰ داستان کوتاه طنز به انضمام یک داستان بلند در همین ژانر به چاپ سپرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، ‌این طنزنویس به تازگی کتاب «ساسات» را که به گفته خودش طنزهای آن در حال و هوای خاصی و بعضا بومی است، به نشر قاف سپرده است.

این در حالی است که نسخه الکترونیک کتاب «سمساری» این نویسنده به تازگی بر روی اپلیکیشن طاقچه قرار گرفته است.

«سمساری» عنوان سومین کتاب طنز ساکی است. طنزآفرینی در این کتاب بر اساس کمدی موقعیت و فضای داستانی شکل گرفته و هر فصل از کتاب، یک داستان کوتاه است که در کنار دیگر داستان‌ها یک خط سیر واحد را شکل می‌دهد.

او پیش‌تر درباره این کتاب گفته بود: «سمساری» در خیابان منوچهری تهران اتفاق می‌افتد و راوی‌اش یک پیرمرد هشتادوچندساله است. کتاب از ۳۲ فصل تشکیل شده است که هر فصل روایت‌های طنزی از زندگی در تهران دهه ۸۰ و خاطرات راوی از تهران دهه ۲۰ است.

نسخه چاپی این کتاب سال گذشته توسط انتشارات پرسه منتشر شد.

چاپ دوم کتاب مجموعه «قاف لبخند» با نام «اصن یک وضی» نوشته رضا ساکی نیز که در سال ۹۴ منتشر شده بود در ۸۰ صفحه در نشر قاف منتشر شده است.

بنا بر اعلام، در مجموعه «قاف لبخند» سعی شده تا نمونه‌های خوبی از جریان طنز کوتاه ادبی و ژورنالیستی ایران تهیه شود. بنای ناشر در تولید و انتشار این آثار، موجز و کوتاه بودن آن‌ها بوده و به همین خاطر در بخش شعر، تک‌بیت و رباعی و در بخش نثر، فرم کوتاه‌نویسی مد نظر بوده است.

«بیت‌بازی» اثر سعید بیابانکی، «رساله صد فرمان» نوشته جلال سمیعی، «اصن یه وضی» نوشته رضا ساکی، «مرکز مشاوره» نوشته حسام‌الدین مقامی‌کیا، «بی سر و ته» نوشته علیرضا لبش، «بسته پیشنهادی» نوشته امید مهدی‌نژاد، «ابوی فدوی» نوشته احمد ملکوتی‌خواه، «نوستالژیکاتور» نوشته ندا شاه‌نوری، «از اون لحاظ» نوشته عبدالله مقدمی و «رباعیات زنجیره‌ای» اثر شهرام شکیبا، کتاب‌های این مجموعه ده‌جلدی هستند.

خرید آنلاین کتاب های طنز رضا ساکی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر