menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه طنز اسماعیل امینی در یزد

راه اندازی سلسله کارگاه‌های طنزنویسی در حوزه هنری یزد

پس از راه‌اندازی محفل طنز «قندشکن»، کارگاه هفتگی طنزپردازی هم با هدف دانش‌افزایی و ارتقای توانایی طنزپردازان استان در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد از برگزاری سلسله کارگاه‌های طنزنویسی در این مرکز خبر داد و گفت: پس از راه‌اندازی محفل ماهانه طنز «قند شکن» و استقبال خوب طنزپردازان استان به ویژه جوانان از این محفل ادبی، برگزاری کارگاه هفتگی طنزپردازی هم در دستور کار قرار گرفت و نخستین نشست آن ۱۴ مرداد برگزار شد.
مهدی پرنیان با اشاره به استعدادهای طنز استان و لزوم پروش ایده‌ها و خلاقیت‌های آنان ادامه داد: شرکت‌‌کنندگان در این کارگاه با شیوه‌ها و تکنیک‌های طنزنویسی در دو بخش شعر و نثر آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور در این دوره آموزشی برای علاقه‌مندان رایگان است، افزود: این کارگاه کاربردی با حضور کارشناسان، شعرا، طنزپردازان، هنرمندان و علاقه‌مندان به طنز برگزار می‌گردد.
مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان هدف از برگزاری این کارگاه را کشف و پرورش استعدادهای طنز، تقویت و ارتقای سطح دانش طنزپردازان جوان و فعال استان، تولید طنز فاخر و ارزشمند در حوزه‎‌های مختلف و ایجاد جریانی سازنده و مؤثر در عرصه طنز مکتوب استان برشمرد.
این کارگاه عصر روزهای شنبه هر هفته ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر