menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عبدالرضا قیصری

راه‌اندازی مجدد انجمن طنز حوزه هنری استان فارس

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس با اشاره به راه‌اندازی مجدد این انجمن گفت: برگزاری نشست‌های عمومی طنزخوانی و کارگاه‌های آموزشی طنزنویسی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به راه‌اندازی مجدد این انجمن اظهار داشت: برگزاری نشست‌های عمومی طنزخوانی به صورت ماهیانه در زمینه‌های طنز مکتوب، طنز نمایشی و نمایشگاه کاریکاتور از جمله برنامه‌های این انجمن است.

وی با بیان اینکه هر ماه یکی از طنزپردازان کشور مهمان این انجمن است، گفت: کارگاه‌های آموزشی طنز نویسی در شاخه‌های مختلف برای آشنایی با شگردهای طنزنویسی از دیگر برنامه‌های این انجمن است.

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس در زمینه طنز و طنزپردازی افزود: استفاده از لهجه بومی مردم شیراز و دیگر شهرها برای تولید طنز از دیگر رویکردهای این انجمن در آینده است.

قیصری شناسایی و ساماندهی طنزپردازان استان فارس را از جمله اهداف این انجمن ذکر کرد و خاطرنشان کرد: استان فارس هنرمندان زیادی در حوزه طنز دارد که از جمله می‌توان به حضور موفق ۶ تن از طنزپردازان استان فارس در برنامه سراسری قند پهلو اشاره کرد.

وی با بیان اینکه طنز صرف شوخی و خنده نیست، تصریح کرد: هدف طنز تلطیف مسائل اجتماعی و اقتصادی است و به همین دلیل در نشست‌‌های طنزخوانی موضوعاتی قبل از برگزاری نشست اعلام می‌شود و بخشی نیز به موضوع آزاد اختصاص دارد.

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس با اشاره به تقدیر از علیرضا صائب مسئول سابق انجمن در نخستین نشست طنزخوانی گفت: علاقه‌مندان برای پیوستن به انجمن می‌توانند به حوزه هنری مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۴۱۷۷۶۱۰ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر