menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

راهیابی 20 متن نمایشی به هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: 20 متن نمایشی به مرحله بازبینی هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان راه یافتند.

به گزارش شیرین طنز، عبدالرضا جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنگستان با اشاره به استقبال خوب گروه‌های نمایشی استان از این جشنواره افزود: پس از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز استان بوشهر که هر سال به میزبانی تنگستان برگزار می‌شود، 28 متن نمایشی از سراسر استان به دبیرخانه ارسال شد که از میان 20 متن توسط هیئت بازخوان جشنواره مورد تایید قرار گرفت.

وی تاریخ بازبینی آثار راه یافته به مرحله بازبینی جشنواره را اواخر دیماه عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری این جشنواره نیمه دوم بهمن ماه امسال و مکان آن نیز در مجتمع فرهنگی هنری اهرم خواهد بود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان مشکلات مالی را از مهم‌ترین موانع برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح استان و شهرستان ذکر کرد و گفت: با وجود منابع مالی محدود اداره کل ارشاد استان و انجمن هنرهای نمایشی، امیدواریم مسئولان استان و شهرستان حمایت‌های خود را از برگزاری این جشنواره دریغ نکنند.

بر اساس این گزارش دوستی در آخرت، ثروت مجازی، آشی برای واسموس، بازرس نیکلای گوکول، رنگو در دهکده موش‌ها، اسکاتلندی‌ها و دزد بغداد، مجمع دیوانگان، حکیم قلی و ماجرای یک جن، نوشدارو برای همه، اسب، مضحکه طبع و طرب، دالتون‌ها 2012، بر الیاسو چه گذشت؟، 14 تمبلو، اوسنه گمشده طلا، چسپونک، خواستگاری، سرعت گیر(خیابانی)، بینوایان، ویکتور چه گفت؟(خیابانی) و زیر پوست شهر(خیابانی) 20 نمایش راه‌یافته به بخش بازبینی جشنواره طنز تنگستان هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر