menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

راهیابی نمایش طنز “زمین چه خبره؟” به چهارمین جشنواره جوانه رادیو

اثر نمایش طنز کوتاه هنرمندان مهابادی با عنوان ‘زمین چه خبره؟’ به بخش داوری و دریافت جایزه چهارمین جشنواره جوانه رادیو راه یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایرنا، این نمایش کوتاه طنز که توسط ‘شهرام میکائیلی’ هنرمند مهابادی نویسندگی و کارگردانی شده، توانسته با ورود به بخش داوری کاندیدای دریافت جایزه به عنوان اثر برتر در چهارمین جشنواره جوانه رادیو شود.

این نمایش به موضوع بحران آب در کره زمین و مریخ تهیه شده و با نگاهی طنزآمیز مشکل کم آبی ساکنان کره مریخ را روایت می کند و در آن مریخی ها چون انسان ها را باهوش می دانند برای رفع بحران خود تصمیم می گیرند انسانها را در کره زمین زیر نظر بگیرند، اما در کمال ناباوری و تعجب متوجه می شوند بحران آب در زمین بسیار حادتر از بحران آب در مریخ است.

امید لال صدابردار و فرهاد ایران پناه، کبری هنرزاد و شهرام میکائیلی بازیگران این نمایش رادیویی هستند. این هنرمندان که در بخش رادیو صدا و سیمای مرکز مهاباد فعالیت می کنند، مهرماه امسال در یک نمایش رادیویی با عنوان ‘برترین مرگ سال’ نیز به بخش داوری بیست و ششمین جشنواره بین المللی جایزه بزرگ (URTI) فرانسه راه پیدا کرده بودند.

192 اثر در چهارمین جشنواره جوانه رادیو و در بخش های وبلاگ، گویندگی، موسیقی، برنامه سازی، آنونس، طنز، متن رادیویی، ایده برنامه، شعر، داستانک و برنامه هایی با موضوعات نماز و محیط زیست به مرحله داوری راه پیدا کردند. آیین اختتامیه چهارمین جشنواره جوانه رادیو هفتم دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر