menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راهیابی عکاسان جوان ایرانی به بیست و دومین دوسالانه بین‌المللی طنز بلغارستان

آثار ۲۱ عضو خانه عکاسان جوان، در بیست و دومین دوسالانه بین‌المللی طنز «Gabrovo ۲۰۱۵‌» در کشور بلغارستان نمایش داده می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، رسول اولیازاده مدیر خانه عکاسان جوان، با اعلام این خبر گفت: این دوسالانه که یکی از نمایشگاه‌های باسابقه اروپای شرقی است که در شش شاخه هنری برگزار می شود و در بخش عکس این رویداد آثار ۲۱ عکاس خانه عکاسان جوان به بخش نمایشگاهی این دوسالانه راه یافته است.

وی ادامه داد: علیرضا عطاریانی، احمد حسین پور، علی کریمی رستگار، امیررضا فخری، عمار رحمانی، داوود یاراحمدی، فاطمه سادات حسینی زهرایی، قدیر وقاری، حمید هراثی، کلثوم ریاحی، مهدی عقیقی، مهدی وقاری، مهدی زابل عباسی، مجید بندار مقدم، معصومه کریمی، محمد علیزاده عربی، مجتبی حسن پور، مرتضی لطفی، ریحانه محمدعلی کرد، رضا جلالی و سیدعلی سیدی، هنرمندانی هستند که آثار آنها به این رویداد راه یافته است.

مدیر خانه عکاسان جوان بیان کرد: زمان گشایش این نمایشگاه ۲۶ اردیبهشت ماه در خانه «طنز و هزلیات» شهر توریستی گابروو در نظ گرفته شده است و از تمامی هنرمندان راه یافته به این جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد تا در این رویداد شرکت کنند. برگزاری این رقابت بین المللی با حمایت خانه طنز بلغارستان و اتحادیه انجمن‌های عکاسی BPS و حمایت مالی شهرداری و شورای شهر گابروو به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

عکاسان ایرانی به صورت مشترک با عکاسان روسیه، مقام دوم پس از عکاسان بلغاری را در بین آثار پذیرفته شده در نمایشگاه امسال از آن خود کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر