menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راهیابی آثار کاریکاتوریستهای اصفهانی به یازدهمین نمایشگاه کاریکاتور تهران

آثار نوزده نفر از کاریکاتوریست های حوزه هنری استان اصفهان، به نمایشگاه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران راه یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، (آیت نادری، احسان خردمند، مهناز یزدانی، منصوره دهقانی، مهرداد عباسی) در بخش کارتون موضوعی ( علی اسدی، عالیه مظاهری، آیت نادری، احسان خردمند، الهام دزفولیان، حامد بذرافکن، مهناز یزدانی، منصوره دهقانی، مهرداد عباسی، محمدعلی خوشکام، مجتبی حیدرپناه، ناهید زمانی) در بخش کارتون آزاد (مهرداد عباسی، رسول رنجبر) در بخش کاریکاتور، هنرمندان اصفهانی هستند که آثارشان به نمایشگاه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران راه یافته است.

نمایشگاه یازدهمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران در سه بخش کارتون موضوعی با موضوع ایمنی و امنیت، کارتون آزاد و کاریکاتور با موضوع افراد مشهور دنیا اعم از بازیگر، ورزشکار، سیاستمدار و با آثار کارتونیست‌های ایران و جهان در نگارخانه‌های آیینه، خیال و خیال شرقی مرکز فرهنگی هنری صبا دایر شد.

آثار این نمایشگاه طی دو مرحله داوری تعداد ۵۰۳ اثر ( بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان ایران و بیش از ۶۰ کشور جهان) انتخاب و به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه از سوی خانه کاریکاتور ایران با حمایت دفتر هنر‌های تجسمی و با همکاری موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر برگزار شد و علاقمندان می‌توانند تا ۲۳ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از نمایشگاه آثار دوسالانه در مرکز فرهنگی، هنری صبا دیدن کنند.

این دوسالانه یکی از اتفاقات مهم کاریکاتور کشور و به دلیل وجود تنوع و تعدد رشته‌ها جزو پنج اتفاق مهم در حوزه کاریکاتور در جهان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر