menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر ابوالفضلی : کلاه قرمزی باید به باشگاه برود و دفاع شخصی بلد باشد

حجت الاسلام دکتر ابوالفضلی با بیان اینکه کلاه قرمزی بیشتر کالای طنز است تا کالای فرهنگی، گفت: کلاه قرمزی برای خروج از کلیشه باید توانمند شود.

به گزارش شیرین طنز، حجت الاسلام دکتر علیرضا ابوالفضلی، مدیر موسسه فرهنگی و دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران در پاسخ به این سوال که آیا کلاه قرمزی بومی و اثرگذار است و آن را به عنوان کالای فرهنگی قبول دارید به خبرنگار شبستان گفت: کلاه قرمزی در این سال ها بین مردم و به ویژه بچه ها جا افتاده است. کلاه قرمزی موجودی ضعیف است که جنبه طنز دارد و به عنوان یک شخصیت به آن نگاه نمی کنند.

کلاه قرمزی

حجت الاسلام دکتر ابوالفضلی با بیان اینکه کلاه قرمزی دچار کلیشه شده است، عنوان کرد: کلاه قرمزی نمی خواهد بزرگ شود. کلاه قرمزی مدام اشتباه می کند و مجری هم به او تذکر می دهد. در حقیقت کلاه قرمزی کلیشه ای را دنبال می کند، پیام های خوبی دارد اما تکراری است

وی تصریح کرد: روند کلاه قرمزی کلیشه ای شده است. بچه ها بیشتر جنبه طنز آن را می پسندند. بچه ها منتظر این هستند که کلاه قرمزی حرفی بزند و آنها بخندند و آقای مجری هم تذکری به کلاه قرمزی بدهد تا آنها بخندند. در حقیقت کلاه قرمزی جنبه آموزندگی دارد اما بچه ها دنبال طنز هستند.

مدیر موسسه فرهنگی و دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران با انتقاد از ناپختگی کلاه قرمزی اظهار داشت: کلاه قرمزی تا کی قرار است نپخته بماند. کلاه قرمزی چند سال در بازار جا باز کرده است اما موجودی ضعیف است بدون پیش زمینه که قدرت تفکر ندارد. اگر فکر هم می کند، اشتباه فکر می کند.

این پژوهشگر با اشاره به اینکه کلاه قرمزی بیشتر کالای طنز را دارد تا کالای فرهنگی، خاطرنشان کرد: کلاه قرمزی با همه آموزندگی اگر اصلاح شود، می تواند کاربرد داشته باشد. کلاه قرمزی در حال حاضر تنها می خنداند و خنگ است در صورتی که دیگر بس است. کلاه قرمزی باید بزرگ و عاقل شود.

مدیر موسسه فرهنگی و دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران با تاکید بر لزوم اصلاح کلاه قرمزی تصریح کرد: کلاه قرمزی باید رشد کند و از کلیشه خارج شود. کلاه قرمزی باید به باشگاه برود، دفاع شخصی بلد باشد، زبان انگلیسی بیاموزد، اطلاعات عمومی داشته باشد و مسلط به کامپیوتر باشد. در حال حاضر کلاه قرمزی توانمندی ندارد فقط یک شخصیت انیمیشن عروسکی ساده لوح و خوش قلب است.

حجت الاسلام دکتر ابوالفضلی اظهار داشت: اگر کلاه قرمزی اصلاح شود می تواند جایگاه خوبی داشته باشد. کلاه قرمزی باید سوادش بالا شود و برای افراد دیگر مربی شود و آقای مجری هم در رأس او قرار گیرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر