menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه رویاهای پوچ ترامپ

دومین ورک‌شاپ کاریکاتور غرب کشور در ایلام برگزار می شود

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان از برگزاری دومین ورک‌شاپ کاریکاتور غرب کشور در ایلام خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری ایلام، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری ایلام از برگزاری دومین ورک شاپ کاریکاتور غرب کشور در ایلام خبر داد و گفت: نخستین ورکشاپ مشترک کارتونیست‌ها و کاریکاتوریست‌های غرب ایران در حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد .
«رحیم رضا‌پسند» درباره‌ی این رویداد فرهنگی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی حوزه هنری ایلام، اظهار کرد: این ورک‌شاپ باعث ایجاد وحدت و حس انگیزشی در بین هنرمندان این سه استان بود که موجب خلق آثار ی در خور توجه و بالا رفتن سطح دانش و شناخت هنرمندان از هم شد.

وی ضمن تقدیر از مسئولان برگزاری این کارگاه یک‌روزه در کرمانشاه خواستار ادامه تعامل هنرمندان با هم شد و گفت: حاصل این حضور برپایی نمایشگاهی از آثار استاد دوست‌محمدی با ۵۰ اثر و برگزاری ورک شاپی دو روزه در استان ایلام است تا بتوانیم خانه کاریکاتور را در استان به شکلی منسجم‌تر مدیریت کنیم.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری ایلام گفت: در استان هنرمندان فرهیخته ای بصورت ناشناس وجود دارند که باید شناخته شوند و از وجود پر بارشان استفاده کنیم.
حوزه هنری کرمانشاه در روز ١٣آبان روز استکبارستیزی مردم ایران، میزبان نخستین ورکشاپ کارتون و کاریکاتور غرب کشور با حضور هنرمندان برجسته این عرصه از استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام با موضوع “آرزوهای پوچ ترامپ” بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر