menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین نمایشگاه کاریکاتور مرصاد به مناسبت سالروز این عملیات برگزار می شود

مسئول انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه کاریکاتور مرصاد به مناسبت روز ملی کرمانشاه و سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمد رسول گودینی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برپایی نمایشگاه کاریکاتور مرصاد در کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت ۵ مرداد روز ملی کرمانشاه و مصادف با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز ۲ الی ۹ مرداد در محل فرهنگسرای شهر واقع در چهار راه جوانشیر برپا خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند طی روزهای برگزاری صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ۱۶ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مسئول انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از نمایش ۳۰ اثر از ۷ هنرمند کاریکاتوریست عضو بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در این نمایشگاه خبر داد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه و انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان و با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری کرمانشاه برپا شده است و فردا به صورت رسمی افتتاح خواهد شد، اما از امروز آماده بازدید علاقه‌مندان است.

گودینی اشاره ای نیز به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد داشت و گفت: شاید امروزنام «عملیات مرصاد» کمتربه گوش نسل جوان آشنا باشد. آنان که دوران هشت ساله دفاع ملت ایران در برابر تهاجم صدام را به یاد دارند هرگز این عملیات را فراموش نخواهند کرد. چرا که مرصاد با دیگر تلاش های دفاعی فرزندان این مرز و بوم کاملا متفاوت بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت حماسه مرصاد در پیشبرد پیروزی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس و از آنجائیکه دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام آنگونه که باید به مردم شناسانده نشده ما سعی کرده ایم با ابزار هنر به معرفی این واقعه تاریخی بپردازیم.

مسئول انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، بهترین روش برای معرفی این واقعه تاریخی را هنر دانست و گفت: هنر کاریکاتور نیز می تواند در این زمینه بسیار اثرگذار باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر