menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقات بزنگاه

دومین مسابقه بزنگاه با موضوع آلودگی هوا برگزار می شود

گروه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» ماهانه اقدام به برگزاری مسابقه پیرامون موضوعات مختلف روز کرده که دومین دوره از مسابقه با موضوع «آلودگی هوا» برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، گروه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» ماهانه اقدام به برگزاری مسابقه پیرامون موضوعات مختلف روز می‌کند که هنرمندان حرفه‌ای یا آماتور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

طبق برنامه، فراخوان مسابقه در روزهای نخستین هر ماه اعلام می‌شود و پس از داوری آثار توسط مازیار بیژنی و شاهین کلانتری، به دو اثر برگزیده، جایزه ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

مسابقات بزنگاه

بر اساس اعلام دبیرخانه گروه طنز و کاریکاتور «بزنگاه»، آلودگی هوا موضوع مسابقه کاریکاتور آذر ماه است و علاقه‌مندان تا ۲۰ آذر فرصت دارند آثارشان را از طریق تلگرام به نشانی @Bezangah95 ارسال کنند. ضمن اینکه اسامی برندگان ۲۵ همین ماه اعلام و جوایز همان روز پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اولین دوره از این مسابقات آبان ماه امسال با موضوع «اقتصاد مقاومتی و تولید ملی» برگزار شد که ماه گذشته «سحر فتاح» از اصفهان و «سهراب خیری» از اردبیل از سوی داوران مسابقه به عنوان برندگان آبان ماه انتخاب شدند.

مسابقات ماهانه کارتون و کاریکاتور بزنگاه به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر