menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین شب شعر طنز “نمک یُد دار”

دومین شب شعر طنز «نمک یُد دار» با اجرای رضا احسان پور و با حضور سعید طلایی و مهدی استاد احمد در فرهنگسرای شفق برگزار شد.

این شب شعر طنز که اجرای آن را رضا احسان پور، شاعر، نویسنده و طنزپرداز جوان و مطرح کشور برعهده دارد، در این نوبت میزبان سعید طلایی و مهدی استاد احمد، از شاعران خوب و به نام عرصه طنز است. اولین شب شعر طنز نمک ید دار با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و بنا است این برنامه بصورت ماهانه در این فرهنگسرا دایر باشد. از جمله بخش‌های متنوع این شب شعر طنز می توان به ذکر خاطرات شیرین و طنز، مسابقه شعر طنز و اهدای جوایز فرهنگی به رسم یادبود به حاضران در جلسه، اشاره کرد.

رضا احسان پور، مجری این برنامه در خصوص شب شعر طنز نمک ید دار گفت: نشاط، لبخند همراه با تفکر و در یک کلام طنز، لازمه زندگی امروزی است و مردم به جلسات طنز نیاز دارند. ای کاش فرصتی فراهم می شد تا بتوان شبیه این برنامه را برای مخاطبان علاقمند به طنز در سایر نقاط کشور و دیگر شهرستان ها هم برگزار کرد.

دومین شب شعر طنز «نمک ید دار» سه شنبه ۲۰ خرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شفق به نشانی خیابان سید جمال الدین اسدآبادی، خیابان ۲۱، بوستان شفق برگزار شد و شرکت و حضور در این برنامه برای تمامی علاقمندان، آزاد، رایگان، بلامانع و ضروری است!

فارس

گزارش تصویری دومین شب شعر طنز نمک ید دار

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر