menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دومین جشنواره شعر طنز استان همزمان با هفته وحدت خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال ‌آ‌ثار به این جشنواره ۲۵ آبان است.

به گزارش شیرین طنز، احمد محبی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: دومین جشنواره شعر طنز خراسان جنوبی با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر و طنزپردازان فخیم استان برگزار می شود.

وی به شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد و گفت: شرکت برای عموم علاقمندان در تمامی گروه های سنی آزاد است و استفاده از تمامی قالب های شعری نیز برای شرکت در این جشنواره هیج مشکلی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر تا پنج اثر شعری در این جشنواره شرکت کند،‌ افزود: ارسال آثار از طریق پست الکترونیک به آدرس دبیرخانه جشنواره و یا از طریق ارسال اثر به صورت تایپ شده روی یک کاغذ A۴ امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل فرم شرکت در جشنواره و ارسال آن به همراه آثار ارسالی الزامی است،‌ تصریح کرد: ارسال اثر توسط افراد به منزله قبول مالکیت اثر و اصالت آن تلقی می شود و هیچ گونه مسئولیتی بر عهده دبیرخانه جشنواره نخواهد بود.

محبی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار توسط علاقمندان به حوزه شعر طنز ۲۵ آبان ماه است،‌ گفت: اختتامیه دومین جشنواره طنز خراسان جنوبی همزمان با ۱۲ آذرماه برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر