menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فستیوال خنجر

دوره جدید جلسات نقد شعر با قدمت ۱۵ ساله

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری ، مجموعه اشعار طنز مرحوم سید حسن حسینی با عنوان “فستیوال خنجر” با حضور اسماعیل امینی و ناصر فیض در جلسه نقد و بررسی شعر شاعران امروز، روز دوشنبه ۲ تیر ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فستیوال خنجر

محمد علی شفاهی (آبان) دبیر جلسه نقد شعر شاعر معاصر و امروز در خصوص افتتاح دوره جدید این جلسات، گفت: دوره جدید جلسات نقد و بررسی شعر شاعران معاصر و امروز با رویکردی جدید در سالن سلمان هراتی حوزه هنری و با دبیری و مسئولیت اینجانب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قدمت این جلسات به ۱۵ سال پیش بر می گردد که پس از چند سال وقفه، این جلسات را از سال گذشته در حوزه هنری آغاز کرده ایم و در سال ۹۳ نیز افتتاحیه این جلسات از روز دوشنبه دوم تیر ماه با رویکرد جدیدی و با حضور هنرمندان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

ناصر فیض
محمد علی شفاهی با اشاره به این که در این جلسات هر هفته تعدادی منتقد ثابت وجود دارند، افزود: در این جلسات، تعدادی منتقد به صورت ثابت حضور دارند که می توان به حمید رضا شکار سری، ،احمد نادمی، علی داوودی، علی اکبر میر جعفری و کاظم رستمی اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به موضوع هر جلسه از یک یا دو میهمان که مرتبط با موضوع باشند دعوت به عمل می آوریم که این هفته با توجه به کتاب “فستیوال خنجر” که درون مایه طنز دارد از اسماعیل امینی (گرد آورنده کتاب) و ناصر فیض دعوت بعمل آورده ایم که انشاء الله در این جلسه به نقد و بررسی اشعار بپردازند.

3اسماعیل امینی
دبیر جلسه نقد شعر شاعران معاصر و امروز در ادامه گفت: امسال برنامه با رویکرد جدیدی روزهای دوشنبه هر هفته، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰  در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.
علاقه مندان و دوست داران شعر و ادب می توانند از ساعت یاد شده به سالن سلمان هراتی حوزه هنری؛ واقع در خیابان سمیه – نرسیده به پل حافظ – مراجعه کنند.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. کاظم رستمی:

    با سلام از شما در خواست داشتم تا اگه کتاب شعری چاپ شده واسم پست کنید با تشکر کاظم رستمی از زنجان
    آدرس:زنجان بیسیم خ دکتر آیت کوچه حسنی پلاک۲۸
    کد پستی ۴۵۱۴۸۸۵۷۸۳
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر