menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ده پیشنهاد برای حل مشکل دنیا

پوریا عالمی، آمبولانس‌چی، در جهت مبارزه فوری با تروریسم جاری در منطقه و جهان 10پیشنهاد ارایه داد:

1- اگر قرار است بین بدوبدتر یکی را انتخاب کنیم، پیشنهاد می‌شود کارخانه‌های اسلحه‌سازی را تبدیل به کارخانه شکلات‌سازی کنیم. حتما شوکولات زیاد برای بدن مضر است اما ضرر خوردن شوکولات از ضرر خوردن گلوله کمتر است.

2- همه تریبون‌ها را در همه‌جای دنیا جمع کنیم و به‌جاش چنار بکاریم. مسلما چنار بیشتر به درد مردم می‌خورد.

3- برنامه غذایی سخنرانان را مدیریت کنیم. برخی از سخنرانان به‌دلیل خوردن غذای اضافه حرف‌های نامربوط می‌زنند.

4- دیده شده- در جهان – خیلی از آشوب‌ها از یک‌نطق ساده شروع شده و مشکل خیلی از آشوب‌طلب‌ها ریشه در کودکی‌شان دارد. پیشنهاد می‌شود نطق و اجاق مربوطه را کور کنیم.

5- خیلی از قوانین دنیا یا مثل قانون جنگل است و قوی‌تر کوچک‌تر را می‌خورد یا مثل قانون باغ‌وحش است و همه را می‌کنند توی قفس. به‌نظر ما این مشکل اصلی است. برای همین پیشنهاد می‌کنیم حالا که نمی‌شود قوانین دنیا را عوض کرد و سیاستمداران دنیا متاثر از قوانین حیوانات هستند، قوانین جنگل و باغ‌وحش را عوض کنیم تا قوانین دنیا هم عوض شود.

6- خیلی از مشکلات دنیا در فاصله صرف ماست‌وخیار قابل ‌حل‌شدن است. پیشنهاد می‌شود صادرات و واردات آن در دستور کار کشورها قرار گیرد.

7- به‌نظر ما یک‌نفر مثل پطروس فداکار که با انگشت جلو سوراخ سد را گرفت، باید پیدا شود و جلو سوراخ لایه ازن را بگیرد تا جهان به سمت آرامش پیش برود.

8- از کپل، کپلک، کلاه‌قرمزی، پسرخاله، رجب و مادر رجب، غول‌بنفشه کارخانه هیولاسازی به‌همراه بود سیندرلا، فرشته‌مهربان، پدرژپتو، فامیل‌دور، گاو مش‌حسن، حسین‌قلی که واسه خنده لب نداشت، شازده‌کوچولو، سرندیپیتی، مخمل خانه مادربزرگه، ‌ای‌تی، وروجک و آقای نجار، بامزی، گربه‌های اشرافی و صدویک‌سگ خالدار، ماه‌پیشونی و آمبولانس‌چی بخواهیم خیلی فوری دورهم جمع شوند و مشکلات جهان را حل کنند.

9- اگر اعضای شورای بند هشتم کار داشتند یا حال نداشتند دورهم جمع شوند، از کمدین‌های دنیا دعوت کنیم اداره دنیا را بگیرند دستشان. البته کمدین‌ها سیاستمداران را رقبای اصلی خود می‌دانند چون اصولا سیاستمدارها از کمدین‌ها خنده‌دارتر هستند.

10- دنیا را به حال خودش رها کنید حتما حال همه‌مان بهتر می‌شود.

نویسنده : پوریا عالمی

منبع : روزنامه شرق – شماره ۲۱۸۴ – چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ 

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر