menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راشد انصاری در قندشکن

دهمین محفل طنز «قندشکن» با حضور خالو راشد برگزار شد

در آستانه شب یلدا دهمین محفل طنز «قندشکن» با حضور راشد انصاری با موضوع «یلدا» و «یزد جهانی» در حوزه هنری یزد برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در آستانه شب یلدا، دهمین محفل طنز «قندشکن» شامگاه ۲۹ آذر با حضور راشد انصاری(خالو راشد) و جمعی از طنزپردازان، هنرمندان و علاقه‌مندان در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

حجت الاسلام مهدی پرنیان ـ‌مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان‌ـ و احمدرضا قدیریان اجرای این برنامه را بر عهده داشتند.
در این محفل ادبی که دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی مدیر مرکز تحقیقاتی، درمانی دیابت یزد هم حضور داشت، طنزپردازان آثاری را درباره شب یلدا، جهانی شدن یزد و موضوع آزاد خواندند.

راشد انصاری، محمد نظری‌ ندوشن، علی تقی‌زاده، مهدی پرنیان، محمد جواد حیدری، محمود صادق‌منش، احمد رسولی، محمدجواد حلوایی، علی‌محمد برادران‌زاده، محمد سرچشمه، امیررضا شجریان، مجید فرمان‌رضایی، احمد خادم، محمد عظیمی، علی جعفرخرمی، محمدرضا عظیمی‌پور، عباس حاتمی و علی اسماعیلی از جمله شاعرانی بودند که در این محفل به شعر خوانی پرداختند.
در پایان، شعر علی تقی‌زاده از نگاه کارشناس و مهمان برنامه به عنوان اثر برتر انتخاب و جایزه‌ای به وی اهدا شد.

همچنین به طنزپردازان خوش ذوقی که مصرع دوم شعر طنز (خالو راشد) را تکمیل و بیت زیبا و با مضمونی ارائه کردند، هدیه‌ای از طرف دفتر طنز حوزه هنری استان و سه جایزه نیز توسط مرکز تحقیقاتی، درمانی دیابت به شاعرانی که مضمون مصرع دوم شعرشان در رابطه با قند و دیابت بود، اهدا شد. این جوایز به ترتیب به علی جعفرخرمی، محمدجواد حیدری، محمد عظیمی و نرگس قاسمیان تعلق گرفت.

در این برنامه همچنین دهمین و تازه‌ترین کتاب منتشر شده راشد انصاری با عنوان «در هم» معرفی شد.

راشد انصاری مشهور به (خالو راشد) شاعر، نویسنده، روزنامه‌نگار و طنزپرداز متولد سال ۱۳۵۰در روستای دیده‌بان از توابع بخش صحرای باغ لارستان است. وی بیش از ۳۰ سال است که ساکن بندرعباس است و نزدیک به دو دهه است که با مطبوعات همکاری مستمر دارد و آثار متعددی نیز در زمینه طنز منتشر کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند اشعار و نثرهای طنز خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.
یازدهمین محفل طنز «قندشکن»، چهارشنبه چهارم بهمن در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر