menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر عبدالرضا قیصری

دفتر طنز حوزه هنری استان فارس به صورت رسمی راه اندازی می شود

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس از برگزاری دوره‌های آموزش طنزنویسی از ابتدای مهرماه در شیراز خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت ترمی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرینی طنز، عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز با اشاره به راه‌اندازی دفتر طنز حوزه هنری استان فارس به صورت رسمی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت ترمی یکی از برنامه‌های این دفتر است که از ابتدای مهرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش محوری برنامه‌ها از جمله اهداف راه‌اندازی این انجمن است، گفت: کشف استعدادها و همراه ساختن آنها، مخاطب‌یابی و ارتقاء سطح شناخت و توقع مخاطب از طنز فاخر و همراهی و تعامل طنز مکتوب با سایر گونه‌های طنز همچون طنز نمایشی، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، استندآپ کمدی و غیره از دیگر اهداف این انجمن است.

قیصری

رئیس انجمن طنز حوزه هنری استان فارس با اشاره به جلسات هفتگی این انجمن افزود: جلسات هفتگی به صورت کارگاهی برگزار شده که پس از خوانش طنز و نقد ضمنی آن مهمان ویژه آن جلسه به ایراد سخنرانی و ارائه اثر می‌پردازد.

قیصری از برگزاری محفل طنز با عنوان خندیشه خبر داد و خاطرنشان کرد: محفل طنز خندیشه که ترکیبی از خنده و اندیشه است به صورت عمومی برگزار می‌شود و شامل خوانش طنز، اجرای نمایش طنز، اجرای استندآپ کمدی، معرفی طنزپردازان جهانی، شعرخوانی و مسابقه طنزآزمایی حاضران است.

وی تصریح کرد: در این محفل خندیشه بناست که مطالبی با زبان طنز بیان شود که اندیشه مخاطب را با خود درگیر کند و وی را به فکر کردن وادارد و علاوه بر آن در حاشیه محفل خندیشه نمایشگاه هنرهای تبسمی (تجسمی) برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر