menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طاهره ایبد

در کتاب جدید طاهره ایبد چگونه بچه‌های بی‌تربیت را تربیت کنیم

طاهره ایبد که این روزها با ویرایش نهایی رمان «مدرسه عالی آدم‌سازی» دست به قلم است، از انعقاد قرارداد با چند ناشر برای انتشار بخشی از کتاب‌های تازه‌اش خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، به گفته این نویسنده، کار نشر رمان «مدرسه عالی آدم‌سازی» به احتمال قوی به موسسه انتشاراتی علمی فرهنگی واگذار خواهد شد. این کتاب در سرزمینی می‌گذرد که بچه‌هایش بعد از رسیدن به سن خاصی باید وارد مدرسه‌ شبانه‌روزی آدم‌سازی شوند. در این مدرسه همه‌چیز مجازی است و بچه‌ها با هیچ انسانی روبه‌رو نمی‌شوند و البته ورود هرگونه حیوانی هم به آن‌جا ممنوع است. تا اینکه یکی از بچه‌های مدرسه، مخفیانه گربه‌ای به نام «مغناطیس» را وارد مدرسه می‌کند و… .

طاهره ایبد

همچنین مجموعه طنز «چگونه بچه‌های بی‌تربیت را تربیت کنیم» که مشتمل بر هشت داستان طنزآلود به هم پیوسته است، از آثار تازه ایبد است که بناست در یک مجلد در انتشارت یادشده راهی بازار شود.

«بچه غول منه منه» از دیگر آثار این نویسنده است که به ماجراهای بچه غولی می‌پردازد که مثل خیلی از بچه‌های کوچک برای به تملک درآوردن هر چیزی، مدام کلمه منه منه را به معنی مال منه تکرار می‌کنند. ایبد کار نشر این اثر را که در زمره آثار فلسفی کودکانه است به انتشارات بیان دانش واگذار کرده است.

مجموعه‌ای مشتمل بر سه داستان فانتزی با محوریت شخصیت غول‌ها از دیگر نوشته‌های این نویسنده است که در همین موسسه انتشاراتی راهی بازار خواهد شد. هنوز عنوان کلی این مجموعه مشخص نشده است.

«خر سخنگو» نیز از دیگر نوشته‌های طاهره ایبد است که ویژه کودکان سال‌های پایان دبستان نوشته‌ شده است. ماجراهای این تک‌داستان در فضای دربار و دوره پادشاهان اتفاق می‌افتد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر