menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره

در عكس طنز ظرافت كار بیشتر است

سمیرا ابراهیمی درباره هشتمین جشنواره طنز سوره معتقدا ست: این دوره نسبت به دوره های دیگر اتفاق بهتری افتاده؛ چرا كه شامل موارد بیشتری شده است از جمله عكس طنز.

به گزارش شرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این عكاس كه اثرش به مرحله داوری راه پیدا كرده، می گوید: من دو سال است عكاسی را به طور حرفه ای دنبال می كنم و در تمام این مدت كارهایی كه انجام داده ام جدی بوده است. با شنیدن خبر این جشنواره خوشحال شدم كه می توانم از زاویه دیگری هم به موضوعات اطرافم نگاه كنم. وی با بیان این كه تاكنون فقط جشنواره های عكس جدی برگزار می شد، می گوید: جنبه های مختلفی در عكاسی وجود دارد و به نظرم جای چنین موردی خالی بود. در عكس طنز ظرافت كار بیشتر است و مفهومی را باید انتقال داد كه هركسی شاید آن موضوع را به آن شكل ندیده باشد؛ چرا كه بیشتر عادت كرده ایم به موضوعات به صورت جدی نگاه كنیم.

پوستر هشتمین جشنواره طنز سوره

ابراهیمی می گوید: با این كه عكاسی طنز به نسبت عكاسی جدی كار سخت تری است، اما می تواند نگاهمان را به اطرافمان تغییر دهد و تاثیرگذارتر هم باشد؛ چون مخاطب اول متوجه طنز قضیه می شود و بعد به مفهوم عمیق آن پی می برد و به این ترتیب بیشتر در ذهنش ماندگار می شود. وی همچنین با بیان این كه عكاسان از چنین نگاهی استقبال می كنند، پیشنهاد می كند: خوب است اگر در سال های دیگر هم این كار ادامه پیدا كند و البته شامل موضوعات متفاوت تری هم بشود تا در زمینه های مختلف بتوان اثر ارسال كرد.

گفتنی است، هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره (طنز مكتوب سابق) در بخش های متنوعی همچون نمایش، فیلم كوتاه، استندآپ كمدی، شعر، داستان كوتاه، نثر، مقاله و عكس از 25 تا 27 مردادماه در حوزه هنری برگزار می شود. این جشنواره ساعت 18 دوشنبه 27 مردادماه طی مراسمی در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ به كار خود پایان می دهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر