menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

در ایام عید با طنز اداره “لق و لوق” در رادیو ایران همراه باشید

حامد نجم‌الهدی به تنهایی در ایام عید از پس ارباب رجوع‌های اداره “لق و لوق” برمی‌آید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، محمدحسین خسروجردی – تهیه‌کننده این برنامه – گفت: در ایام عید به بررسی موضوعات علمی و اقتصادی با دستمایه طنز می‌پردازیم.

وی ادامه داد: در بخش نمایشی خانواده‌ای شامل (پدربزرگ، پدر، مادر و فرزند) از ۲۹ فروردین سفر خود را به مناطق مختلف کشورمان آغاز می‌کنند اتفاق‌هایی در حوزه‌های علمی و اقتصادی برای آنان رخ می‌دهد که مشکلات آنها نقد و برای شنونده‌ها آموزش داده می شود که در برخورد با مشکلات چه تصمیماتی بگیرند.

از بخش‌های دیگر این برنامه می‌توان به اداره “لق و لوق” اشاره کرد. کارمندی که در عید مجبور شده برای ارباب رجوعش در اداره بماند و کار کند. این بخش را که بیانگر اتفاق‌های اداره است، به صورت مونولوگ حامد نجم الهدی اجرا می‌کند.

در بخش “گزارش” نیز عباس سنجری معانی واژه‌های اقتصادی و علمی خیلی سخت و پیچیده را از مردم سوال می‌کند و به نوعی با آنها گپ و گفت می‌کند و از کاربرد این اصطلاحات در زندگی مردم می‌گوید.

“دوخت و دوز” کاری از گروه دانش و اقتصاد از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین ساعت ۲۲ هر شب با گویندگی وحید آرادمند، بازیگری آسیه گرجی، فاطمه کمالی، حامد نجم الهدی و علیرضا تابان و نویسندگی عاطفه کمالی و گزارشگری عباس سنجری از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر