menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

درخشش کاریکاتوریست کردستانی

رییس حوزه هنری استان کردستان از درخشش دو هنرمند کردستانی در بخش های نگارگری و کاریکاتور جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر خبر داد.
امین مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پایان یافتن ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی اظهار کرد: بهرام مهربان کردستانی و یاسر خان برای دو هنرمندی بودند که در جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش های نگارگری و کاریکاتور عنوان اول را کسب کردند.

وی افزود: در بخش های مختلف جشنواره، 47 برگزیده معرفی شدند که در نهایت بهرام مهربان کردستانی در بخش نگارگری با گرایش تذهیب از بین 39 اثر راه یافته به بخش نهایی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره و دریافت تندیس طوبای زرین، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال جایزه نقدی جشنواره شد.

یاسر خان

مرادی با اشاره به توانمندی هنرمندان تجسمی کردستان گفت: در بخش کاریکاتور این جشنواره نیز یاسر خان برای، هنرمند جوان 23 ساله عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان موفق شد در گرایش چهره که به صورت بین المللی برگزار شد با ترسیم چهره باراک اوباما از بین 35 اثر راه یافته به بخش نهایی این گرایش ضمن کسب رتبه اول جشنواره آن هم با اختلاف زیاد امتیازی با دیگر رقبا، تندیس طوبای زرین، دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کند.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، عکاسی، پوستر، کاریکاتور، تصویرسازی و فیلم های مستند تجسمی برگزار شد.

جمهوری اسلامی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر